Gå til innhold

Design til kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en litt friskere grønnfarge på menyen og ikke endre bakgrunnsfarge på hoover men bare gjøre teksten litt svakere hadde gjort sitt syns jeg, ellers en sprek side i min mening :)

 

EDIT: en annen ting som jeg ville gjort;

Ville hatt den grønne menyen la den gå helt ned til bunn, også lagt det lysere grønne der teksta er oppå med en passe gjennomsiktig konsistens eller hva jeg skal si, så det grønne bak syntes men du så at det lå ett lag oppå (også hatt skriften på innsiden av det grønne du ser igjennom så klart)

 

 

OG hatt en grå tykk strek helt til høyere i headern som det er ellers på headern :)

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Ja akkureat nå er det litt mye dødplass, setter vel inn et bilde eller noe. Er litt enig i at hoveren ikke er så veldig fin, har eksperimentert litt, ikke helt lett. Endret litt på den, er det bedre nå? tenkte kanskje å endre den slik at når linken var aktiv så ble den stående sånn at den gikk i ett med den lyse grønnfargen.

Lenke til kommentar

Selvsagt er jo ikke siden myntet på barn, men husk at voksne som skal ha barna sine i barnehage liker at barna har det fint og at det stråler positiv energi og godt humør ut fra sidene. Samboeren jobber i barnehage og hun var enig med meg om det med utseende, skal ikke så mye til men det er viktig å få til riktig balanse.

Lenke til kommentar
Selvsagt er jo ikke siden myntet på barn, men husk at voksne som skal ha barna sine i barnehage liker at barna har det fint og at det stråler positiv energi og godt humør ut fra sidene. Samboeren jobber i barnehage og hun var enig med meg om det med utseende, skal ikke så mye til men det er viktig å få til riktig balanse.

Ligger noe i det ja, jeg ville ikke søkt på barnehager på nett og meldt ungen min på en side som var grå og jæveli (er 16 og har 0 barn men skjønner poenget sant :p)

Lenke til kommentar

jeg er helt enig Malvado. Men det værste jeg ser er sider som er overlesset med farger, så som du sier så gjelder det å finne en gylden middelvei. Jeg er litt stiv når det gjelder å blande for mye farger (blander max 4 farger), burde kanskje blitt litt mer frigjort, hehe. Jaja, får se hva jeg gjør. Uansett veldig gøy å bare sitte og dille.

 

PS! heldigvis er det stor mangel på barnehageplass så jeg tror barnehagen vil få søkere uansett design :p

Endret av beatex
Lenke til kommentar

Trenger ikke å blande så veldig mye farger, men heller ha mere knæshe farger :). Sånn avokado glow inn the dark grønn osv osv :p

 

Og en annen ting, kanskje ungene burde ":D". smiiiile liksom, de ungene der ser ikke så alt fornøyde ut :p

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Ja tenkte å prøve en annen hover, skal se på det i morgen. Tenkte også å fylle ut tomrommet litt bedre. Er jo som sagt bare et utkast, så jeg kommer til å jobbe videre med det. Og når det gjelder bildene så kommer jeg nok til å skifte dem ut med noen litt mer smilende unger:)

Takk for alle innspill

Lenke til kommentar

Enig med alle her. Den hoveren var_ikke_fin

Ellers, det er vanskelig å lage en side der du har en logo som må gli inn i siden ett sted. Denn ser litt "slengt på" hvis du forstår hva jeg mener.

Så var det noe.. rart med de kantene på siden. Den utgir seg for å være en rund kant, men det virker på en måte som at du har bommet med lasso tool.

Ellers: jeg liker fargene. Det fenomenet at headeren er "litt for stor" for siden var kult.

 

Lykke til videre!

 

<body leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">

<kremt>

Lenke til kommentar

Føler det mangler ein footer, sida går på ein måte ut i ingenting.

Litt meir luft rundt teksten på hover oppe på menyen

Store bokstaver i begynnelsen av orda i menyen.

Meyen og headeren bugger i IE der de møtest på høgre side

 

Men kjempefin side dette her, fine farger synest no eg, og fint design.

Bedre enn min i allefall :D

Lenke til kommentar
Men kjempefin side dette her, fine farger synest no eg, og fint design. Bedre enn min i allefall

 

Hvorfor må folk si sånt? Unødvendig.

 

  • Bildene i header er litt uheldige, redde barn er ikke akkurat innbydende
  • Logoen var fin, men det er kanskje ikke du som har laget den? Isåfall kunne du ha spunnet videre på den
  • Menyen ble veldig simpel
  • Typografien var veldig kjedelig

Overall så ser ikke siden helt ferdig ut. Fargene var litt matte. Det hadde vært kult om du hadde prøvd å laget ett design som gjenspeiler logoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...