Vestlivegen Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har vurdert å kjøpe meg Everquest. Men jeg kjøper det kun hvis det er gratis å spille det over nettet.
luacian Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Everquest koster nok penger. Lurer på om det er 12 eller 13 dollar imnd. Everquest 2 koster vel 14,99 dollar i mnd tror jeg. Endret 24. juni 2005 av luacian
tacomodo Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det burde være en smal sak i finne ut. Funker ikke www.everquest.com ellerno? Sikkert en FAQ der. Litt OT, så vil jeg advare deg mot å starte EQ. Prøv heller noe med mindre grinding og mer moro. WoW, f.eks., er utrolig morsomt (spill på PvP server).
luacian Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Anbefaler Guild Wars. Fokuserer bare på det som er gøy. Slipper å bruke tid på å reise fra by til by og alt annet unødvendig som tar tid. Tar bare opp kartet og trykker på byen du vil til. Og det er gratis i måneden også Jeg betalte ihvertfall 14,99$ i måneden når jeg spillte Everquest 2 Endret 24. juni 2005 av luacian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå