bandit Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Skal gå skole til høsten, trenger derfor et progg for å "styre" hovedpcen min over internett, dvs. starte nedlastinger (ftp,torrent osv) evnt pakke ut RAR og flytte filer. Lar dette seg gjøre i dette herrens år 2005?? PCanywhere?
Apocalypse Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) TightVNC fungerer bra for å fjernstyre over nettverk. Regner med at det fungerer bra over internett også. I tillegg er det gratis. Endret 24. juni 2005 av Apocalypse
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg ville brukt Windows XP's Remote Desktop til dette. Dette er totaltintegrert med Windows Xp, og når man flytter på vinduer o.l. så går det raskt og fint, selv med minimalt av båndbredde. T.o.m lyd som avspilles på den andre pc'en overføres problemfritt.
DementedAlbino Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg ville brukt Windows XP's Remote Desktop til dette. Dette er totaltintegrert med Windows Xp, og når man flytter på vinduer o.l. så går det raskt og fint, selv med minimalt av båndbredde. T.o.m lyd som avspilles på den andre pc'en overføres problemfritt. Er ikke dette fjernet i SP2?
Moskus Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Er ikke dette fjernet i SP2? Nei. Oppskrift i (meget) korte trekk: Høyreklikk My Computer -> Properties -> Remote -> Huk av for "Allow users to connect remotely to this computer". Gå til en annen maskin. Gå så til Start -> Programs -> Accessories -> Communication -> Remote Desktop Connection. Sett inn IPen til den første maskinen og trykk på "Connect"-knappen. Endret 10. august 2005 av moskus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå