kjetilfa Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) For et par dager siden forsvant alle bookmarks i firefox. Jeg sletta de ikke (med mindre en obskur tastekombinasjon kan ha gjort det.) Er de tapt for alltid? Har sett i mappen til Mozilla Firefox, men filen bookmarks.html er tom Endret 24. juni 2005 av kjetilfa
p@ge Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 er ikke sikkert, bruker selv ikke firefox lenger. men har du sett under " documents and Settings> ditt navn > favoritter " ? lykke til
miCro Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Du har sansynligvis opprettet en ny profil. Du kan bytte tilbake til din gamle profil i profilemanager: Start > Kjør > Skriv: firefox -p > Ok Jeg regner med at dette skjedde fordi du fikk beskjed om at default profilen var i bruk, og du derfor måtte opprette en ny profil for å starte Firefox? Vanligvis betyr det at firefox fortsatt kjører i bakgrunnen. Så hvis det skjer igjen, er alt du trenger å gjøre å avslutte firefox.exe i Windows Oppgavebehandling (Ctrl+Shift+Esc).
pmarius Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hos meg ligger de her: C:\Documents and Settings\[brukernavn]\Programdata\Mozilla\Firefox\Profile Hvis du ser etter ligger de nok der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå