Gå til innhold

hva er din morsomste episode på WoW så langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når jeg med Tauren Shamanen min, som da var lvl 51, ble jumpa av en lvl 53 NE Rogue mens jeg holdt på å fighte en mob i Felwood. Prøvde å komme meg unna melee range, men han hadde crippling poison på. Jeg var heldig og WF procca et par ganger. Akkurat da vi begge var omtrent på 30-40% HP, brukte han Death Rayen sin som backfire'a og drepte han.  :!:

Tipper at han har brukt den når han har hatt for lite helse.

Jeg har aldri opplevd at death rayen har backfired (bruker den flere ganger daglig), men det skjer fra tid til annen at den ikke gjør noe skade på motstanderen, kun de normale 600-800 (hvis ikke mer) på deg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at jeg ble drept av alliance uttafor undercity. Og kom til kirkegården øverst i stranglehorn...

Kanskje ikke det morsomste, men lo godt og forsto ingen ting.

Skrevet

Sku ta ett sprang til Badlands, for å få flight route. Var lvl 29 el 30 priest @ horde atm.

Må si det, alliance @ Loch Modan er sinnsykt agressive. Først prøver en bunch med low lvls å drepe meg, jeg bare fearer og springer. Da jeg passerer basen der, lander en ?? hunter. Da starter en lvl 31 og denne hunter å jakte på meg.

Jeg får inn fear på begge, og springer fredfullt videre. Hunteren mounter, og 3 fear (uten ressist =D) + halve mappet seinere har han pressa meg inn å blindvei, og jeg er nede i 60%hp.

Snur meg /frown og starter å kaste. Ett heal og jeg er online igjen, fear og han blir aggroa av looow lvl mobs, noe som ikke hadde gjort han noe hadde de ikke Dazeà han =) Noen sek og en "nesten flukt fra hans side" senere /smile @ corpse. 1 ressist

muAHAH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...