Gaupa Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hei, Etter at jeg formaterte er det kommet noen stygge, blå bokser rundt navnet til ikonene. Slik var det ikke før format. Husker ikke hvordan man fjernet disse... kan noen hjelpe meg? =) Takk!
wil Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 hei. for å slå av skyggene på ikonene gjør du dette: høyreklikk på My Computer->Properties->Advanced så mener jeg at det skal stå et eller annet med ytelse der. noe med om du vil tilpasse Windows etter best ytelse eller noe sånt. du skal velge Custom der. da får du en liste over effektene som er aktivert i Windows. ta av den funksjonen som viser skygger på ikonene. jeg har ikke brukt XP på en stund og det er iallefall lenge siden jeg leka meg med instillingene i XP så det sorry om jeg forklarer litt feil. Lykke til.
Gaupa Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Prøvde å fjerne alt der, men skyggene på ikonene var der ennå. Om jeg ikke husker helt feil var det et eller annet innpå Display properties.
p@ge Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 prøv dette: høyreklikk min datamaskin>egenskaper>avansert>ytelse>avgjør automatisk hva som er best for min datamaskin sånt er det hos meg uten stygge boksen rund teksten for å være ærligt, så finnes de tweak programmer for dette som jeg sikkert har brukt men i farten husker jeg dem ikke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå