Gå til innhold

Se xbox 360 og prøv psp på Elektrofil messa!


Baba2

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg fikk en expert reklame for noen dager siden. Der var det en liten brosjyre for elektrofil messe som avholdes lørdag 25. juni (10-16) og søndag 26. juni (12-18)

Og der ommer til å vise frem xbox 360 også får man anledningen til å prøve psp!!

 

 

For de som skla dra :Inngangs billet koster 50kr. Alle under 12 år gratis. 16 års alder grense for dem uten foresatte.

 

Elektrofil.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vert ganske kult å stått på messa der med min egen psp med mine egne filer på. Mens de andre bare prøvde herligheten som kommer ut i september. Men kanskje det går an å prøve spill som kommer. Hadde vært dritkult å fått prøvd Burnout til psp.

 

Bor i Rogaland så det er ikke stor fare for at jeg dukker opp på den messa :no:

Lenke til kommentar

Jeg var der idag. Milde moses så deilig bilde på HD-tv'ne, særlig den ene fra Sony hadde et helt utrolig deilig bilde!! Koster 130 000 da, men.

 

Xbox360 ser mye finere ut foran deg enn på bilder. Likte designet. Kontrolleren ser ut til å bli ganske liten; har lyst til å slå kloa i den saken og teste!

 

Men bortsett fra en hel haug av HD-tv'er (får ikke til e+aprostrof) og Xbox360 bak glassruter, så var ikke så mye mer spennende å se. Kanskje PSP for de som ikke har prøvd den før. Og noen sånne deilige madrasser med høytallere under 'puten' -sak. Messen dreide seg i hovedsak om disse HD-tv'ne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...