ken8 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hei, har kjørt winamp 2.8 i mange år nå, tenkte jeg skulle prøve winamp 5.092. Er ikke intressert i alt annet man får i winamp (kun spille musikk), så lastet ned LITE versjonen. Nå vil ikke .wma filene mine ha "winamp-icon" og jeg får ikke spilt wma filer. Er det noe plugin greier jeg må ha? Eller skal jeg bare kjøre den gode gamle v.2.xx? Hvilken 2.xx-versjon er best? Noen synspunkter her?
Lautsprecher SE Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg tror ikke lite støtter wma. prøv med pluginen jeg har lagt ved(std. WA-full plugin). in_wm.zip
wil Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 ser ikke vitsen i å bruke 5x versjonene av Winamp. bare tull med dem. alt for mye skins og unyttige funksjoner. selv har jeg brukt Winamp 2.76 lite veldig lenge, men nå har jeg gått over til Winamp 2.95. denne fungerer greit for meg. har tatt av noen unyttige funksjoner der også, men det viktigste er at jeg har støtte for å spille av .mp3 og .mod filer, og at den ikke har fading på sangene. det er litt viktig for meg.
Lautsprecher SE Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) ser ikke vitsen i å bruke 5x versjonene av Winamp. Og derfor skal ingen andre i hele verden bruke den?bare tull med dem. alt for mye skins og unyttige funksjoner.Går fint ann å skifte til 2.X-skin. fading på sangene.Trykket Ctrl+P før? Det går fint ann å fjerne Hadde du tenkt til å hjelpe Ken8, eller bare slenge(ufortjent) dritt på WinAmp 5? Endret 23. juni 2005 av Lautsprecher SE
wil Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 tja, på en måte hjalp jeg han litt. for han så litt etter en versjon av 2x versjonen av Winamp etter hva det jeg forstod av posten hans. vet ikke helt hvordan du tolker det når han spør om hvilken 2x versjon av Winamp som er best? uannsett. hvis du skal ha støtte for WMA i Winamp må du ha en plugin til Winamp. jeg trodde no faktisk at Winamp 5x hadde denne pluginen inne fra før jeg. det har iallefall Winamp 2.95 versjonen som jeg har, men jeg tok bort denne funksjonen da bruker bare mp3 og mod filer jeg.
Lautsprecher SE Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 hvis du skal ha støtte for WMA i Winamp må du ha en plugin til Winamp. jeg trodde no faktisk at Winamp 5x hadde denne pluginen inne fra før jeg. Du leste min første post?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå