Mayhem Soap Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hei Jeg ble ganske imponert over den nye serien fra nVIDIA og venter i spenning på ATi sitt svar! Vel, jeg lurer på om det finnes gode HK med socket 754 og PCI-ex16 slot sånn jeg kan kjøpe meg et slikt kort? Ser de har 3-4 stk på komplett, men er det noen andre der ute? Grunnen er at jeg ikke har råd til å kjøpe ny CPU (har en AMD 64 3,2 Ghz) akkurat nå... Takk for alle svar
vifteovn Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Må bare få lov, amd 3,2ghz? AMD 3200+ kanskje? Ellers vil eg anbefala deg å søka litt på forumet, og feks www.google.com etter kick ass mainboard 754. Skulle ønska eg kunne gi deg betre svar, men eg har ikkje satt meg inn i 754-serien
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Asus K8N4-E Deluxe virker som et godt utstyrt kort (8xS-ATA, FireWire, GbLAN osv.), og overklokker i tillegg greit (265 MHz HTT i én test jeg så, har ikke sett flere). Asus har virkelig fått dreisen på kort med nForce4-brikkesett. Endret 23. juni 2005 av endrebjorsvik89
Mayhem Soap Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Takk for svar! Jeg kryper til korset, jeg gjorde en kjempebrøler og skrev 3,2 Ghx isteden for 3200+..pokker Neida, ok kanskje jeg skulle gå for det ASUS kortet.. Kjedelig i ettertid få vite at en har kjøpt en sånn "mellom-socket" som 754...burde ventet til 939 som kom bare noen mnd senere...sukk.. Kom gjerne med andre forsalg? - finnes det andre kort en de på komplett?
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Prisguiden finner barer to kort. Men Asus-kortet (finnes på komplett og psdata) går visst igjen i de fleste testene og på det fleste webshopene. Jeg tok også en tur innom DFI for å sjekke om de har kommet opp med noe entusiatkort for s754 og PCIe, men der var du kun et Infinity-kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå