Venerable Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har en øks som jeg ikke får bruke fordi jeg trenger mer proficiency? Hva er det og hvordan får jeg mer av det?
John Keats Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) det betyr at du ikke har trent deg opp til og bruke øks. dette kan gjøres for 10 sølv i orgrimmar (horde) Endret 22. juni 2005 av Smeagoldfish
Venerable Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 10 sølv! Jaja, jeg kan vel gjøre det i Thunder Bluff og?
Supernaut_ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Du godeste Scarface. Akuratt blitt hekta på dette drite du og ? Kan ikke klage selv. Du må trene det i Orgrimmar. Det finnes en weapon trainer i Thunder bluff og, men han trener bort kun mace,gun,staff. Alle byene har forskjellige våpen trenere. Endret 22. juni 2005 av lanez-nor
Venerable Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Hehe, jeg har nok det Men ok, takk for hjelpen, har ikke mer tid til å snakke med dere, kjenner allerede at det kribler etter å spille mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå