Gå til innhold

Betalte for 3 måneder igår, nå er kontoen "frozen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja igår betalte jeg for 3 måneders spilletid, og det kom opp under account managment at jeg hadde betalt !

Jeg ble nettop disconnectet, og får opp at jeg må betale for å kunne forsette, og på account managment står det at kontoen er "forzen" og at det ikke er betalt for noe som helst !

Dette er jo uhørt, å drive på slik, jeg betalte ikke for 3 timer, men 3 måneder !

Noen andre som har samme erfaring ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Kan bare være en liten forsinkelse mellom noen av leddene - vent 24 timer, og hvis intet har skjedd innen da så sender du en liten, men pent formulert mail til Blizzard hvor du forklarer det som har skjedd.

Skrevet

Betalingen kom opp med _en gang_ igår etter att jeg hadde betalt, det sto da at jeg hadde betalt for 3 måneder, det sto på siden min, men neida, nå er den bare borte ? da er det noe annet som er galt !

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Som sagt, jeg ville ikke svettet så ille med en gang. Det kan være en liten glipp, og innen du står opp i morgen kan det være ordnet.

En ting du bør sjekke er om pengene faktisk har blitt tatt fra kontoen din, hvis ikke kan det godt være at Blizzard står og venter på de før de aktiverer kontoen din.

Vet ikke hvor avhengig du er, men blir det ille så send avsted en mail til dem i morgen og forklar at du har betalt men at kontoen din ennå ikke har blitt re-aktivert.

Skrevet (endret)

Ok, for å lette litt på trykket..

Igår satt jeg og spillte og questet litt, ble plutselig disconnectet, og det kom opp at jeg måtte betale, noe som egentlig stemte, jeg skulle ha betalt den 19. :p

Så jeg gikk inn og betalte, betalingen ble registrer i manage account, og jeg kunne gå inn å spille etterpå.

Nå idag, satt jeg og spillte, har spillt i hele dag, plutselig blir jeg disconnectet, og samme melding som kom opp igår, kom opp igjen.

Jeg gikk inn på manage account, og så at kontoen var forzet, og at betaligen min som ble gjort igår, er borte, hva gjør jeg ?

Jo erger meg noe ekstremt over hva som skjer, skulle kanskje spille hele natta for å nå ny lvl, samt at jeg var i stor raid...

Spør du meg er det ikke noe forsinkelse, men heller noe artig som foregår på serveren deres eller noe...

Skal ta meg en titt bort i minibanken og se, eller nettbanken..får se :p

Endret av Lucas
Skrevet (endret)

dette har skjedd med mange, men det var i kort tid etter release. Jeg fikk accounten min frozen et par ganger og måtte spørre far om å låne kredittkortet et par ganger ekstra :p

Det som skjedde med meg var at all kortinfo forsvant fra "account management" og den måtte legges inn på ny. Jeg regner med at det jeg gjorde feil var å skrive inn feil info, spessielt "authentification code", som skal stå bakpå kortet ditt(på "mitt" kort sto det under "kontrollkode").

søk på "visa" eller "betalingsproblemer" her på forumet.

EDIT: leif

Endret av h3nrik
Skrevet (endret)

Var nettop i minibanken, og kontoen jeg bruker til WoW betaling var tatt mellom 200-300Kr fra, noe som tilsvarer 3 måneders abonnomang !?

Dette er noe som plager meg veeeeldig mye, er supporten deres oppe ?

edit..

matten var ikke helt på topp nei

Endret av Lucas
Skrevet
visst du ringer får du svar med engang..

Sender du mail... så får du svar...

joda, men telefon supporten er vel ikke våken nå ?

Skrevet (endret)
visst du ringer får du svar med engang..

Sender du mail... så får du svar...

joda, men telefon supporten er vel ikke våken nå ?

Please note that you can only reach the Account department by phone from 10:30 am until 8 pm CEST on Monday through Thursday and from 10:30 am until 7 pm on Fridays.

Norway: 800 12 277 (free)

wow-europe.com

Endret av Instict
Skrevet

Jeg betalte for 3måneder med engang jeg kjøpte spillet, og etter at gratismåneden var brukt opp, så jeg ikke mer til de pengene for å si det slik :/ Bruker nå et annet visa kort og funker fett ;P

Skrevet (endret)

Tar meg en tur bort i banken ASAP, for å finne ut hva som skjer, for å komme hjem og ringe dem :)

hyyyyyyyyyyyyyyl..prøver å logge meg inn på manage accont

[servletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp] /WEB-INF/jsp/account/menu.jsp(101,0) /WEB-INF/jsp/account/includes/menu.jsp(70,0) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.rt.core.IfTag" for tag "c:if"'

Endret av Lucas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...