Lucas Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ja igår betalte jeg for 3 måneders spilletid, og det kom opp under account managment at jeg hadde betalt ! Jeg ble nettop disconnectet, og får opp at jeg må betale for å kunne forsette, og på account managment står det at kontoen er "forzen" og at det ikke er betalt for noe som helst ! Dette er jo uhørt, å drive på slik, jeg betalte ikke for 3 timer, men 3 måneder ! Noen andre som har samme erfaring ?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kan bare være en liten forsinkelse mellom noen av leddene - vent 24 timer, og hvis intet har skjedd innen da så sender du en liten, men pent formulert mail til Blizzard hvor du forklarer det som har skjedd.
Lucas Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Betalingen kom opp med _en gang_ igår etter att jeg hadde betalt, det sto da at jeg hadde betalt for 3 måneder, det sto på siden min, men neida, nå er den bare borte ? da er det noe annet som er galt !
henrik_s Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 ser du "Invalid details or refused to pay" noen sted?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Som sagt, jeg ville ikke svettet så ille med en gang. Det kan være en liten glipp, og innen du står opp i morgen kan det være ordnet. En ting du bør sjekke er om pengene faktisk har blitt tatt fra kontoen din, hvis ikke kan det godt være at Blizzard står og venter på de før de aktiverer kontoen din. Vet ikke hvor avhengig du er, men blir det ille så send avsted en mail til dem i morgen og forklar at du har betalt men at kontoen din ennå ikke har blitt re-aktivert.
Ueland Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 ser du "Invalid details or refused to pay" noen sted? Ikke minst, har penger blitt trukket fra din konto?
Lucas Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ok, for å lette litt på trykket.. Igår satt jeg og spillte og questet litt, ble plutselig disconnectet, og det kom opp at jeg måtte betale, noe som egentlig stemte, jeg skulle ha betalt den 19. Så jeg gikk inn og betalte, betalingen ble registrer i manage account, og jeg kunne gå inn å spille etterpå. Nå idag, satt jeg og spillte, har spillt i hele dag, plutselig blir jeg disconnectet, og samme melding som kom opp igår, kom opp igjen. Jeg gikk inn på manage account, og så at kontoen var forzet, og at betaligen min som ble gjort igår, er borte, hva gjør jeg ? Jo erger meg noe ekstremt over hva som skjer, skulle kanskje spille hele natta for å nå ny lvl, samt at jeg var i stor raid... Spør du meg er det ikke noe forsinkelse, men heller noe artig som foregår på serveren deres eller noe... Skal ta meg en titt bort i minibanken og se, eller nettbanken..får se Endret 22. juni 2005 av Lucas
henrik_s Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) dette har skjedd med mange, men det var i kort tid etter release. Jeg fikk accounten min frozen et par ganger og måtte spørre far om å låne kredittkortet et par ganger ekstra Det som skjedde med meg var at all kortinfo forsvant fra "account management" og den måtte legges inn på ny. Jeg regner med at det jeg gjorde feil var å skrive inn feil info, spessielt "authentification code", som skal stå bakpå kortet ditt(på "mitt" kort sto det under "kontrollkode"). søk på "visa" eller "betalingsproblemer" her på forumet. EDIT: leif Endret 22. juni 2005 av h3nrik
Lucas Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 (endret) Var nettop i minibanken, og kontoen jeg bruker til WoW betaling var tatt mellom 200-300Kr fra, noe som tilsvarer 3 måneders abonnomang !? Dette er noe som plager meg veeeeldig mye, er supporten deres oppe ? edit.. matten var ikke helt på topp nei Endret 22. juni 2005 av Lucas
Instict Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 visst du ringer får du svar med engang.. Sender du mail... så får du svar...
Lucas Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 visst du ringer får du svar med engang..Sender du mail... så får du svar... joda, men telefon supporten er vel ikke våken nå ?
Instict Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) visst du ringer får du svar med engang..Sender du mail... så får du svar... joda, men telefon supporten er vel ikke våken nå ? Please note that you can only reach the Account department by phone from 10:30 am until 8 pm CEST on Monday through Thursday and from 10:30 am until 7 pm on Fridays. Norway: 800 12 277 (free) wow-europe.com Endret 22. juni 2005 av Instict
M@R7!N Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg betalte for 3måneder med engang jeg kjøpte spillet, og etter at gratismåneden var brukt opp, så jeg ikke mer til de pengene for å si det slik :/ Bruker nå et annet visa kort og funker fett ;P
Lucas Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 (endret) Tar meg en tur bort i banken ASAP, for å finne ut hva som skjer, for å komme hjem og ringe dem hyyyyyyyyyyyyyyl..prøver å logge meg inn på manage accont [servletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp] /WEB-INF/jsp/account/menu.jsp(101,0) /WEB-INF/jsp/account/includes/menu.jsp(70,0) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.rt.core.IfTag" for tag "c:if"' Endret 23. juni 2005 av Lucas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå