yarr Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Bestilte et Abit NF7-S2 DEMO hovedkort fra Netshop etter at mitt gamle hk (nf7-s v2) sa pang og luktet svidd i morges. På multicom's infoside om NF7-S2 står det at det har 2x IDE kontrollere (kapasitet til 4 IDE disker) i likhet med nf7-s v2, men bildet på Abit's offisielle side viser noe annet. Er avhengig av å kunne koble til mine 3 disker + dvd brenner. Hva er riktig? -yarr Endret 22. juni 2005 av yarr
endrebjo Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Det er to IDE-porter der. Både i produktbeskrivelsen og på bildet. Og siden det går to enheter på hver port, kan du ha tilsammen 4 IDE-enheter. Edit: Forresten er Abit NF7-SL kliss likt ditt gamle NF7-S v2.0, bortsett fra at det mengler en ting i bundelen (som jeg ikke husker hva er). NF7-S2 er langt fra like godt som ditt gamle. Endret 22. juni 2005 av endrebjorsvik89
yarr Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 (endret) Urk. Hva er dårligere på S2 da? Verdt å avbestille og kjøpe SL? Takker for svar. Edit: Fant en test som sammenligner hk'ene ganske grundig. De fant ingen store forskjeller. Jeg satser på at S2 er ca. like godt som s v2, jeg. Endret 23. juni 2005 av yarr
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 NF7-S2 overklokker dårligere enn NF7-S v2.0, og S2 mangler også SoundStorm lydbrikken (som er skrytt opp i skyene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå