dTd Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hei! her om dagen så bestemte jeg meg for å laste ned battlefield 2 demoen. men så ommbestemte jeg meg og avbrøt nedlastningen. og den uferdige fila ligger på skrivebordet mitt. jeg får ikke slettet den, kommer feilmelding at det er et programm som bruker fila. jeg har prøvd å gå inn på nedlastninger inne på firefox men der er listen tom. pliz trenger hjelp utrolig irriterendende med sånn fil på skrivebordet! takker på forhånd for svar!!
zjulik Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Enten Tools/Downloads/ cancel Eller omstart/slett som tomahg sier Eller MoveOnBoot hvis den er gjenstridig: http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html
dTd Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 takk for tipset zjulik det lille programmet hjalp, jeg hadde såppas vett til å prøve å reboote og delete og det hjalp ikke.
miCro Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvis du skulle møte på slike filer igjen, er WhoLockMe et veldig hendig program. Det gir deg en oversikt over hvilke prosesser som låser filen du prøver å slette.
_Adler_ Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvis du skulle møte på slike filer igjen, er WhoLockMe et veldig hendig program. Det gir deg en oversikt over hvilke prosesser som låser filen du prøver å slette. Det er det jeg bruker og det funker glimrende for mitt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå