Gå til innhold

Hvor dyrt kamera kjøper du neste gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Martin, jeg skal kjøpe et kamera som er annonsert på siden din,det som er på tilbud fra databutikken. Nemlig et Olympus Camedia C-2100 Ultra Zoom kun kr. 3737 inkl. mva. Det er meget billig, det har 10x zoom, dette er noe som jeg gleder meg til å teste ut.Dette kameraet kosta 15000,- i februar 2001 iflg.dinside.no

 

Har lest endel tester (mange)hadde tenkt å kjøpe nikon 880 fra wwi men det ser nesten ut som det ikke kan leveres noen kameraer derfra så derfor har jeg bestilt olympus fra databutikken,for jeg vil ikke betale mer enn ca.4000,- håper de ikke kødder det til. (at de har annonsert med feil pris eller noe)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har også bestilt fra databutikken. Jeg ringte i dag for spørre om det var noe feil med sida deres.han sa at dette kameraet var gått ut. Da ble jeg jo litt svett, så jeg spørte om jeg fikk noe kamera.Han svarte at det var 40 stykker som hadde bestilt.

Det skulle komme inn 41 stk. i dag så da får nok vi som har bestilt før de tok den ut av lista.

Gleder meg som en unge, dette kameraet er dødsbra 10x zoom kan det bli bedre til den prisen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...