Wyldelife Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Nå som SA har kommet ut til et mye bredere publikum(PC & Xbox folket)har nesten alle sammen fått tak i seg SA på en eller annen måte Så hva er dere's feteste opplevelse i SA? Kanskje det er da du gikk opp fjelet, og et fly styrtet i fjellveggen, eller kanskje det var den gang du ble truffet av en rakket og måtte lande flyet mitt i ødemarka. Fortell din opplevelse her. Jeg har allerede fortallt mine(Eksemplene mine over er mine opplevelser for de som ikke forsto det )
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jeg vurderte en sånn tråd selv, men jeg kan ihvertfall bidra med de opplevelsene jeg likte best: Oppdraget Just Business, der man sitter på sykkelen til Smoke og skal skyte alle bak deg. Akkurat i det øyeblikket du hopper over bilene i det de eksploderer er så "filmøyeblikk" som man får det. (se bilde). Ellers var det å ta hovercar og hoppe fra Mt. Chiliad, og fly avgårde ganske kult. Bildet Endret 21. juni 2005 av SteffyBoy
Ṱormod Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Å hoppe fra mount chiliad med mountainbike og ikke miste noe helse. Var også ganske sykt å hoppe med en savanna med hydraulics og NOS fra toppen av Mt. Chiliad. Det var kjempetøft. Oppdraget just business er rimelig tøft
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg vurderte en sånn tråd selv, men jeg kan ihvertfall bidra med de opplevelsene jeg likte best:Oppdraget Just Business, der man sitter på sykkelen til Smoke og skal skyte alle bak deg. Akkurat i det øyeblikket du hopper over bilene i det de eksploderer er så "filmøyeblikk" som man får det. (se bilde). Ellers var det å ta hovercar og hoppe fra Mt. Chiliad, og fly avgårde ganske kult. Bildet Det oppdraget var KONGE! Endelig var det meg til å skyte litt, litt kjipt at man alltid må kjøre bilene.
Wyldelife Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Okay, jeg tok en Dodo, og begynnte å fly. Lenge siden jeg hadde spillt så kontrollen var litt vanskelig. Etter stund så ble det tåkete, jeg flydde ivei. Så plutselig ser jeg et lys bak meg, det går for forbi, så kommer et annet lys, det viser seg å være en raket. Den treffer og jeg må nød lande, jeg overlever så vidt når jeg hopper ut av flyet. Der er jeg stranda i ødemarken, 10 minutter til neste by, midt på natta. Jeg står ved flyet som lyser så fint siden det brenner, og begynner etterhvert og løpe. Etterhvert kommer jeg til et gjerde, jeg finner en Turret, som skyter ut missiler, nå vet jeg hvordan de ødelag flyturen min.
McLuddis Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det beste oppdraget er når du skal stjele militærflyet, det var bare helt rått! DEN dogfighten...
trez Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 et fly krasja i biln jeg kjørte.. det sa bang!!! og jeg daua.. mission failed!
Sitronade Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Den morsomste opplevelsen jeg har hatt i SA var i går... Jeg stoppa midt i veien av en eller annen grunn...På høyre side står det en taxi som venter på grønt lys, da plutselig kommer en politimotorsykkel og krasjer bak i bilen min og faller av. Politimannen går bort til taxien, kaster ut mannen og begynner å kjøre, krasjer i nermeste lyktestolpe, taxisjoføren drar politimannen ut. Da politimannen står opp skyter han ned taximannen setter seg inn i taxien og stikker av. EDIT: Skiveleif
DurinVIII Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) 5-stjerner med purk, 30 homing-missiles og 5000 m4kuler... Endret 29. juni 2005 av DurinVIII
Smeltelim Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Den feteste opplevelsen jeg har hatt var da jeg spilte det på PS2. Lette etter Leatherface som angivelig skulle drepe meg med motorsag om jeg fant han og trodde faktisk at jeg hadde funnet han ute i skogen da jeg hørte noen motorlyder bak ett tre. Adrenalinet steg en del mens jeg gikk mot treet men så viste det seg å bare være en sanches som sto på tomgang Det skal sies at stemningen i spillet var ganske skummel da jeg lette etter han (midt på natta med regn og torden). For de som ikke vet det var det veldig mye snakk om folk som hadde sett både Bigfoot og Leaherface da spillet hadde vært ute på PS2 en stund, jeg fant aldri noe bevis på at noen av de fantes Endret 29. juni 2005 av Zed-smeltelim
kalken Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 vet ikke helt jeg men har hatt noen syke for har spilt mye. det var fett når jeg kom ut av rc sjappa til z og et par sekunder etterpå kom det et fly å kræsja rett inni meg og sprengte som faen.
mr. Bjerre Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ja, det der med bigfoot har jeg desverre mistet troen på etter "90 hours of total playing time" Min feteste volds-opplevelse var en gang jeg var i las venturas. Så fikk jeg beskjed om en gjengkrig på mitt turf. Så jeg dro til flyplassen, tok en privatjet og fløy turen til los santos med hip-hop musikk av den aggressive typen. Når jeg var høyt over gjengkrigen, hoppet jeg ut i min knall røde smoking, og utløste fallskjermen (som var matchende rød) for så å lande på toppen av en bygning og meie ned alle sammen. Det var stilfullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå