Hotvedt Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Dette høres kanskje litt dumt ut, men jeg trenger wh(wh only, ikke noe annet) til cs 1.6. Jeg skal kun sjekke en demo, så er jeg ferdig med den cheaten. Cheaten trenger ikke å være secure mot vac eller noenting. (Jeg ser helst at den ikke er det, for å slippe flaming her.) Jeg vil legge til at jeg ikke skal spille med dette, bare se igjennom en demo. (Mener at det finnes et lovlig program for dette, som kun fungerer hvis man speccer). Mulig dette bryter noen retningslinjer, da beklager jeg på det sterkeste! edit: Jeg mener dette seriøst, selv om det kanskje ikke virker sånn. Eneste jeg skal gjøre, er å se igjennom en hltv demo med en jeg mixet med, da han var meget "mistenkelig" *løst* x-spectate var det jeg var ute etter! Endret 21. juni 2005 av _ammaZ_
SyphoN Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Haha dummeste jeg har hørt i år. Hvorfor trenger du bare wh d gjør vel ikke om det er en til aimbot eller speedhack hvis du bare skal skjekke den? Det tar meg 10 sek å finne cheat på google. #virkande cheats var ikkje ønska i denne tråden og derfor er blitt fjerna# Neste gang bruker du google å husk å slette cheaten etter du har sett på "demoen" google Endret 21. juni 2005 av Jankee
Bluebeans Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Syphon, dropp å poste fungerende onlinecheats. Hvis du ikke har url til den cheaten som kun funker under speccing, så dropp det. Rapportert.
Hotvedt Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 hmm.. Grunnen til at jeg bare trenger wh, er at jeg skal se hvorvidt personen hadde det eller ei? Jeg er ikke ute etter cheaten til personlig bruk, annet enn sjekkingen av den aktuelle demoen. Jeg bryr meg svært lite om din tiltro til meg på dette, men jeg legger bare frem fakta. Speedhack og aimbot har vel ikke så mye for seg på demosjekking vel? La meg si det sånn da: Kan noen fortelle meg hvor jeg finner en cheat med wh, men som blir fanget opp av alt fra vac til punkbuster? Som du skjønner, skal jeg leke public med min monster-pro-ubzor-leetzor cheat!
Bluebeans Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jeg tror deg jeg. Men som du sikkert har skjønt eksisterer det en egen "cheat" for å sjekke demoer. Og da er det idioti å spre vanlige cheats til allmennheten. @ammaZ: jeg snakker om syphon, ikke deg. Kan nesten vedde nesa mi på at den posten førte til at cs-norge fikk tre-fire-fem nye cheatere. Endret 21. juni 2005 av niXon^^
Bluebeans Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Rampage (Som forøvrig er ubegrunnet banna) anbefalte x-spectate Det er wallhack som kun fungerer til demoer. Endret 21. juni 2005 av niXon^^
Hotvedt Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 (endret) niXon^^ - Tusen takk, det var dette jeg var ute etter! edit: har selv rapportert posten, da jeg ønsker at SyphoN sitt innlegg forsvinner. Saken er oppklart, og jeg fikk det svaret jeg var ute etter Endret 21. juni 2005 av _ammaZ_
Veritas_ Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) X-spectate har en ganske dårlig wh vil nå jeg si. Men den duger jo noen ganger (ser på demoer selv), er jo tross alt enklere å ikke bli banna ved uhell da ^^ Endret 21. juni 2005 av Veritas_
Hotvedt Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 sosohal - Takk for at igjen linker til fungerende cheats, slik at jeg må rapportere, og en moderator må slette/endre posten din. Hvis du hadde lest det jeg hadde skrevet, hadde du visst at jeg allerede har fått tak det jeg skulle ha, nemlig x-spectate.
ASDASDKL2131 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Om ikke X-Spectate hjelper deg nok, kan du alltids prøve denne *link fjernet* -filen. Legges i cstrike-mappen din, husk å fjern den før du stikker inn på en server med VAC. :-p Endret 21. juni 2005 av el-asso
Anbefalte innlegg