Gå til innhold

Bannet i 3timer for ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, skulle logge på i dag, og var bannet i 3 timer.. ikke at 3 timer er så mye, men sjipt når jeg ikke har gjordt er *****! ulovelig eller noe!

hmm, er det noen som har en idee om hva som har skjedd eller?

eller er det bare jeg som er uheldig i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmm, det er det jeg ikke vet da...

har ikke gordt noe, bortsett fra og drepe en lvl 25 orc, men det blir jeg vel ikke banna for!

ellers har jeg bare questet i redrige mountains og hjulpet vennen min med noen quest der!

Endret av Dondrio
Skrevet
Kanskje han orcen hadde kontakter? :p

Hehe. Dette burde du raportere til betseda. Kansje han kjenner/er en moderator som ikke spiller helt etter spillereglene

Skrevet

jaja, han angrep meg først så... :hmm:

for se hva som skjer videre.. sikkert ikke mer en 1 1/2 time igjen!

har sendt mail til blizzard allerede, men har ikke noen store forventninger om og få svar akkurat!

Skrevet
Kanskje han orcen hadde kontakter? :p

Hehe. Dette burde du raportere til betseda. Kansje han kjenner/er en moderator som ikke spiller helt etter spillereglene

Snakker du om Bethesda? Det er nemlig de som har laget Morrowind.

Du tenker nok på Blizzard :]

Skrevet

Dette er jo ikke stedet å poste dette da...

Mest sannsynelig vil du motta en mail der grunnen står, men siden det bare er 3 timer så tviler jeg egengklig på det. Men mest sannsynelig er du blitt bannet for dårlig oppførsel/banning på chaten.

Skrevet

vell. er jo lite vits i å banne hvis blizzard ikke forteller ham hvorfor. Vil tro hensikten med banning er at "gjerningen" ikke skal gjenta seg, men hvordan pokker skal man vite det hvis man skal straffes for ting man ikke vet at man har gjort. :hmm:

Skrevet
sånn er ikke banna mer, gm kontaktet meg og vi ordnet det...

det var du feil greier jeg ikke kjønte så mye av....

Copy/paste hva GM'en skreiv da? :)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
dont mess with teh horde, u'll get banned :p

<flame-bait>Det er bare fordi de ikke har baller nok til å kicke ass ingame ;)</flame-bait>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...