pacific_leon Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 (endret) vi e 2 gutter som vil spille sammen mot spillet, men når vi skal begynne å spille, står det bare et swat medlem (eg som host`er) klar til aksjon. spiller 2 som joiner meg ser bare det samme på sin skjerm som eg ser på min men han kan ikke styre min spiller. slik eg forstår det sku eg vært en figur og spiller 2 sku vært figur nr.2 der vi sammen går rundt i bygningene og tar terroristene... hvorfor skjer dette? har allerede gått 2 dager av vår spilleturnering bort i tull og tøys Endret 20. juni 2005 av pacific_leon
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 ALtså, har du startet å spille når han joiner? For det går ikke. DU må vente til han har joinet før du begynner å spille. Starter du å spille før han joiner, kan ikke han selv starte å spille før runden er over (dvs. når oppdraget er fullført eller du er død). Grunnen til at han "ser det samme som deg" er selvfølgelig fordi han ikke spiller, men bare spectater (slik som man gjør i de fleste multiplayer spill når man er død).
pacific_leon Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 eg er nå host og valgte co-op trykka på "dedicated server" og måtte da starte spillet på nytt. så måtte eg velge join selv for å finne serveren eg opprettet, kameraten min joina åsså og vi fikk det til, det eg synes er rart er at eg må joine når eg selv er host. trodde at (i min enkle verden) eg sku hoste, han joine og så traff vi hverandre i spillet men så lett var det ikke.
pacific_leon Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 uten dedicated server går det ikke, da ser han bare meg.. men kan være eg gjør ting galt, noen som kan gi meg step by step instruksjoner
.tomf Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 uten dedicated server går det ikke, da ser han bare meg.. men kan være eg gjør ting galt, noen som kan gi meg step by step instruksjoner Step by step instruksjon: 1. Les posten til metallic nøye.
Doherty Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg får heller ikke til dette med dedicated server. Hva er det egentlig? Når jeg går inn i SWAT finner jeg ikke min egen server i join. Hva skal jeg gjøre da?
Hr. Jenssen Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Enten så orker du ikke å lese posten min, eller så vet du bare ikke at den er der. Men jeg kan garantere deg at om du gjør slik som jeg sier (altså faktisk gjør det rett), vil problemet være borte. Du får bestemme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå