Gå til innhold

[GTA]Hakker grusomt når det regner +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå fikk jo jeg og problemer med San Andreas etter en 15 timers spilling. Hver gang det begynner å regne, altså storm, begynner spillet å hakke noe grusomt og lyden begynner å sprake litt. Slik var det ikke før i det hele tatt. Kjører 71.89 Nvidia Forceware på et MSI 6600 GT og et Audigy 2 med nyeste drivere. Prøvde omegadrivere og, har hørt så mye pent om dem, men det skulle vise seg å være bortkastet tid, fordi det hakket ti ganger verre under stormen enn det gjorde med Nvidia's originale drivere.

Noen som har vært borti dette og faktisk fått fikset det?

Og så har vi jo min favorittbug da :p, hver gang jeg kjører inn i en Mod Garage, blir alle lys og iblant himmelen helt feil. Dvs vanlige lys gir fra seg lange streker og himmelen blir rett og slett helt enfarget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oj..

dårligere enn meg faktisk, å jeg kjører 9800pro:P hehe

Ja spillet er jo mer ustabilt enn ei gammel dame på søndagstur. Håper Rockstar slipper en patch snart, for det trengs virkelig.

Skrevet

hmm rart dette her, har lagt merke til at veldig mange klager over lagg og grafikk bugs, men jeg har selv aldri opplevd verken lagg eller at støvet blir stripete (prøvde nå nettop). jeg bruker selv radeon 9600 pro, og det er da ikke et særlig bra kort..

Skrevet

Jeg bruker GeForce FX 5200 256 MB RAM (som er et rimelig dårlig kort) og har aldri opplevd noe grafikk bugs.

Skrevet
Ikke rart det hakker. Driverene dine hører hjemme på søppelfyllinga. 77.72 er jo de nyeste, bytt straks.

De driverne var ikke tilgjengelige da jeg skrev det første innlegget, men har installert de nå.

Men ble spillet bedre av den grunn? :no:

Syns faktisk det virker som spillet lagger mer nå enn før.

Skrevet
Hmm, mye drit kjørende i bakgrunnen? Rester etter andre drivere? Ad aware og virus? Det kan være et tonn med problemer.

Neida, Pc'n er nyformatert og jeg har ca 220 gig ledig på hdd. Kjører ad-aware, spybot s&d, har nod32 og zone alarm. Windows er oppdatert, med unntak av sp2.

Får bare håpe på en patch snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...