chokke Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 for å si det sånn: Det er like irriterende og få whispers hele tia om instancer.
Mads J. Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Å få whisp om instancer er vell ikke plagsomt, det er nå bare å si "nei takk, er opptatt" ... osv.... Får det er vell mange rundt som ikke har like gode kontakter som andre, så da må de dra rundt å spørre litt etter folk, det synes jeg er en ting folk må godta, ikke alle er så heldig at de har skaffet seg en gjeng som de gjør instance med hele tiden, noen plages vell må å skaffe folk, å ved level 60 er du veldig avhengig av andre...
MrLee Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 enig, helt greit med instance whispers, så lenge de forstår att No means No... det er jævlene som maser som havner på /ignore..
Tbau5 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hadde nettopp en veldig god opplevelse med "telefonsalg". Var en som ville selge meg Robes of arcana (ca 1% drop rate, trenger for å få enchanted blood robe) som jeg trengte til quest, og vips så var verden litt bede .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå