Gå til innhold

Ser ikke minnekortet på K750i

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nokia tlf kan man se minnekortet som en egen "mappe", og gå inn der og gjøre endringer, flytte filer osv osv, men dette går ikke på K750i, noe som er skikkelig irriterende, eneste man kan se er om filen ligger lagret på tlf eller minnekortet. Er det sånn på alle sine tlf, eller er det en bug i min tlf?

Når jeg også skal flytte filer rundt i forskjellige mapper ser jeg kun hovedmappene, og ikke underliggende mapper, må ta minnekortet ut og gjøre dette via pcen/kortleser, noe som også er skikkelig irriterende.

EN siste ting... når jeg kobler til tlf via usb kabel så ser jeg heller ikke minnekortet, kun tlfminne... er det likt hos andre??

:thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at K750i er ikke en symbian-telefon og har dermed ikke alle sånne avanserte funksjoner.

Noen ganger får jeg ikke opp minnekortet, da ender det opp med at jeg må restarte telefonen og dataen.

Skrevet
Husk at K750i er ikke en symbian-telefon og har dermed ikke alle sånne avanserte funksjoner.

Noen ganger får jeg ikke opp minnekortet, da ender det opp med at jeg må restarte telefonen og dataen.

hmm.. jeg er klar over at k750i ikke er en symbian tlf :roll:

Men det er heller ikke Nokia 6230... som jeg hadde før... Og der kunne man se minnekortet som egen mappe og gjøre ting som jeg nevnte i første innlegg.

Skrevet

Fant ut nå at når man har koblet tlf til via usb kabelen, og går inn på filbehandling på tlf... så er alt som ligger på minnekortet "borte", helt til man drar ut kabelen igjen... da jobber tlf litt, også kommer alt som er på minnekortet tilbake.

Virker som om minnekortet blir "koblet" ut når man har usb kabel koblet til.

Er det noen andre som kan prøve dette og se om det er likt på deres tlf??

Skrevet
Fant ut nå at når man har koblet tlf til via usb kabelen, og går inn på filbehandling på tlf... så er alt som ligger på minnekortet "borte", helt til man drar ut kabelen igjen... da jobber tlf litt, også kommer alt som er på minnekortet tilbake.

Virker som om minnekortet blir "koblet" ut når man har usb kabel koblet til.

Er det noen andre som kan prøve dette og se om det er likt på deres tlf??

Jepp, alt er som det skal være. PC'en får direkte tilgang til minnekortet og da kan ikke tlf. lese det samtidig. Tror dette står i manualen også. Har ihvertfall lest det mange ganger. Er seff. sånn på min også.

Skrevet
Jepp, alt er som det skal være. PC'en får direkte tilgang til minnekortet og da kan ikke tlf. lese det samtidig. Tror dette står i manualen også. Har ihvertfall lest det mange ganger. Er seff. sånn på min også.

Ok.

Men jeg ser fortsatt ikke minnekortet via pcsuit... der ser jeg kun tlfminne.... :hmm:

Skrevet

Ok.

Men jeg ser fortsatt ikke minnekortet via pcsuit... der ser jeg kun tlfminne.... :hmm:

Samme her.

bruker PCsuite for å legge filer direkte på telefonen og bruker mappene jeg får opp med usb'en til å legge ting på kortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...