Gå til innhold

Low profile skjermkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et low profile grafikkort som ikke er for dyrt, men klarer å kjøre WOW osv.

Finnes dette?

Noen sier at geforce 5700LE finnes i low profile. Er dette tilfelle?

Er det en butikk i Norge som selger det? Gi meg en link, takk......

:w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

får du 6800le i low profile? :ohmy:

har leitet litt rundt og finner ikkeno kraftigere low-profile kort enn geforce 6200 :hmm:

Endret av snoopg
Skrevet

Har ikke sagt at 6800 er low profile kort, Sa han kunne dra den litt lengere ut, vis han skal spille wow er det kansje greit med et litt kraftigere kort en 6200. WOW krever en del når du kommer borti raid ect. Var bare et tips :)

Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

hva er vitsen med low profile?

Skrevet

Fysisk liten, bruker slike i bareboneboxer av og til.....

Trenger nå ikke akkurat å være liten for å ha i barebone, jeg har et 6800Nu Gamers Edition kort i min shuttle, og det er stoort.

Så tror nok grunnen til at trådstarter vil ha low-profile kanskje er en annen en at han har barebone, hadde kanskje vært greit å vite hvorfor (hint hint).

Skrevet

Fysisk liten, bruker slike i bareboneboxer av og til.....

Trenger nå ikke akkurat å være liten for å ha i barebone, jeg har et 6800Nu Gamers Edition kort i min shuttle, og det er stoort.

Så tror nok grunnen til at trådstarter vil ha low-profile kanskje er en annen en at han har barebone, hadde kanskje vært greit å vite hvorfor (hint hint).

Det stemmer, grunnen til at jeg trenger et low-profile kort er at jeg må ha det til min barebone pc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...