Gå til innhold

sekundær-prof for monk, pvp vs pvm


Anbefalte innlegg

Jeg er ennå i newbie-land og har ikke valgt sekundærprofesjon ennå.

 

For pvm ser mesmer ut til å kunne fungere bra, for å få mer energi.

 

Hvordan er det med pvp høyere oppe, kan monk/warrior holde seg i live lenger og dermed gjøre jobben bedre?

 

Er det andre gode kombinasjoner?

 

Hva med å være bare monk?

 

 

Edit: Etter å ha bladd litt i manualen er det to kombinasjoner som ser bra ut for meg: Mo/Me for Inspiration og mer energi, eller Mo/Wa for tactics og mer beskyttelse.

 

Jeg liker tactics littegrann så akkurat nå ligger jeg an til å gå for Mo/Wa.

Endret av arehb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har samme problem som deg. Vil lage en monk, men vet ikke hva 2nd profession jeg skal ha.

 

Warrior med tactics kan kanskje funke det ja, men mener at de fleste stancene dine ikke varer spesielt lenge og har lang recharge. Bonettis defence funker bedre, men da trenger du et sverd eller noe for å få nok adrenalin!

 

Mesmer er bra, med inspiration og energy drain der. De har og noen skills som gir deg mer beskyttelse og armor. Pluss mesmers har remove hex, som er grei og ha når du får backfire på deg

 

Elementalist kan og funke, med earth magic. Der har du et par spells som gir deg ekstra armor og sånn.

 

Det som jeg tror er det store problemet med en monk er at du alltid vil være target nummer 1, og at du alltid vil ha noen som rusher deg. Så da gjelder det å kunne ta imot litt juling, samtidig som du gjør den jobben du skal.

 

Og, det finnes noen fine spells i protection prayers som kan hjelpe deg. Reveresal of fortune er hendig!

Lenke til kommentar

Mo/W med Watch Yourself! (og muligens bonetti's) funker fett for monks som benytter Balthazaar's Spirit og litt annet.

Mo/E er et alternativ om laget trenger wards.

Mo/Me er ok om du bruker mange mana-intensive spells.

Mo/N er ganske uvanlig, men passer i et par builds (minion-raising strat, f.eks.) Hadde ikke Blood Ritual og BiP vært other ally, hadde det seff blitt mer brukt.

Mo/R kan faktisk være greit om du for det meste bruker lavmana-long recharge time spells.

 

Så hva slags secondary du bør ha kommer egentlig ann på hva resten av laget tar med, og hva din rolle i det kommer til å være, akkurat som med de fleste andre secondaries ;)

 

I PvM trenger du egentlig ikke noen secondary om du skal soloe (smiting ftw!) men ellers funker vel det samme som i PvP. Litt sjeldnere target der though, så tror ikke jeg ville valgt Mo/W.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...