Gå til innhold

[GTA]Tips til å skaffe penger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bare som en liten tankevekker  :p  så kan man ikke vedde på hester fra starten av... det tror jeg først kommer etter at man har dradd fra los santos

Feil. I Downtown Los Santos ligger det en liten "spillebule" ca. like under motorveien. Pluss at det er en i en av de små landsbyene rundtomkring på Los Santos sida. ;)

Endret av Trylleblyant
Skrevet
Bare som en liten tankevekker  :p  så kan man ikke vedde på hester fra starten av... det tror jeg først kommer etter at man har dradd fra los santos

Feil. I Downtown Los Santos ligger det en liten "spillebule" ca. like under motorveien. Pluss at det er en i en av de små landsbyene rundtomkring på Los Santos sida. ;)

Jo, det vet jeg og, men man må ha kommet seg et stykke ut i spillet før dette... samme som at didier sachs i los santos ikk er unlocket førr langt ut i spillet...

Skrevet

Jo, det vet jeg og, men man må ha kommet seg et stykke ut i spillet før dette... samme som at didier sachs i los santos ikk er unlocket førr langt ut i spillet...

Feil igjen; jeg vant 85 mill før jeg starta på oppdragene.

Skrevet (endret)

Litt off-topic, men:

Når jeg så navnet på tråden, trodde jeg at det var en som spurte om tips for å skaffe seg penger til å kjøpe seg San Andreas (plenklipping, etc.)! :!:

Det å vedde på hester er helt klart den beste måten å tjene store penger på.

Morsomt er det også!

Visste dere at den hesteveddeløps-greia i SA var basert på et spill som ble laget i 2004, med omtrent akkurat samme grafikk og muligheter?

Det så mer eller mindre AKKURAT likt ut! Og dette kom i 2004!

Mannskit-kritikk fikk det, som fortjent! :lol:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=21/06/2005 : 08:13] Litt off-topic, men:

Når jeg så navnet på tråden, trodde jeg at det var en som spurte om tips for å skaffe seg penger til å kjøpe seg San Andreas (plenklipping, etc.)! :!:

Det å vedde på hester er helt klart den beste måten å tjene store penger på.

Morsomt er det også!

Visste dere at den hesteveddeløps-greia i SA var basert på et spill som ble laget i 2004, med omtrent akkurat samme grafikk og muligheter?

Det så mer eller mindre AKKURAT likt ut! Og dette kom i 2004!

Mannskit-kritikk fikk det, som fortjent! :lol:

"Starters Orders"?

Husker at jeg brukte å spille demoen av det bare for å ha noe å le av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...