Anthropod Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en joystick for å bli flinkere til å styre fly og helicoptere i battlefield 2. Problemet er at jeg er overhode ikke oppdatert på joystick markedet, hva er bra? Jeg har hatt 2 joysticks før, begge fra microsoft, den ene lånte jeg bort for lenge siden (jeg får neppe den tilbake), den andre gikk i stykker (sluttet å svinge til venstre). Forresten, når var det sist gang gamer.no hadde en omtale av en joystick? Jeg har sett litt på forskjellige nettsider til spillbutikker, og jeg må si jeg er meget skuffet over utvalget de fleste har, bare sjekk dissa: Spiderman, Elkjøp, ebgames.no (tragisk), Spaceworld (har ikke joysticks i nettbutikken, og jeg hadde ikke gått der uansett) Best ut av disse kommer Komplett.no. Er det noen som vet om noen flere butikker, som ikke er bare nettbaserte? Endret 17. juni 2005 av Anthropod
eggi Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er i samme situasjon, trenger joystick for å fly helikopter i BF2, har allerede mange liv på samvittigheten etter uheldige landinger Jeg hadde bestemt meg for Cyborg Evo Wireless fra Saitek Den lokale spaceworld sjappa skulle ha 899 for den, så tar heller og bestiller fra komplett til nesten halve prisen.
Anthropod Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Jeg kjøpte noe lignende i dag, Cyborg evo force fra saitek. Den er riktig nok ikke trådløs, men force feedback er ganske tøft. For de som skal kjøpe en kun til battlefield 2, anbefaler jeg en uten force feedback, for det blir ikke brukt i spillet uansett. Er ganske fornøyd med kjøpet, kosta meg i underkant av 700kroner fra komplett. Forresten ser force feedback versjonen klin lik den på bildet. Verdt å nevne er at diverse knapper lyser blått når strøm kontakten er i.
Snorre Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg ville personlig gått for trådversjonen av saitek Cyborg Evo, uten force feedback. Denne fungerer helt ypperlig. Dessuten har den tøffe lys på knapper, og det er mange innstillinger som kan gjøres for bedre komfort.
000111222 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Ja eg har cyborg evo uten force feedback, og eg er veldig fornøgd. Synest forresten force feedback kan øydelegge eindel, i alle fall i spel der du må styre ganske så nøyaktig. Når det kjem til bf2 synest eg joystick er perfekt å styre fly med, men når eg skal fly helikopter likar eg best å styre med mus.
Anthropod Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Helikopter med mus? Det kommer aldri jeg til å klare, i hvertfall ikke nå som jeg har blitt vant til joystick. Hvis jeg styrer med mus, kræsjer jeg innen 10 sekunder etter takeoff.
Aasgaard Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg ville fortsatt gått for http://gamer.no/art.php?articleId=3213 hvis den er mulig å oppdrive. Trådløs er veldig deilig i Battlefield-spillene, så enkelt å hive bort eller plukke frem.
Snorre Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Den er fullt mulig å oppdrive Her kan du se forskjellige steder de har den med priser.
ehs5 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg er i samme situasjon, trenger joystick for å fly helikopter i BF2, har allerede mange liv på samvittigheten etter uheldige landinger Jeg hadde bestemt meg for Cyborg Evo Wireless fra Saitek Den lokale spaceworld sjappa skulle ha 899 for den, så tar heller og bestiller fra komplett til nesten halve prisen. Den stikka er helt rå. Har den selv, utrolig god stikke.
Aasgaard Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Den er fullt mulig å oppdrive Her kan du se forskjellige steder de har den med priser. Jeg foretrekker å bruke http://gamer.no/product.php?productId=14478&page=prices Hadde bare ikke tid der og da.
Wazu Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg ville fortsatt gått for http://gamer.no/art.php?articleId=3213 hvis den er mulig å oppdrive. Trådløs er veldig deilig i Battlefield-spillene, så enkelt å hive bort eller plukke frem. Helt enig, har denne selv, og er en fryd å spille med, og "hive vekk" når du går over til fotsoldat. Min er litt buggete med tanke på at jeg må installere den på nytt hver gang jeg har restartet maskinen, men å spille med er den digg. Anbefales.
Propaganda Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 noen som har link til der man får kjøpt den som det er bilde av ovenfor?
Smooth Ceiling Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Saitek Cyborg 3D Stick EVO Wireless Trådløs Joystick for PC (Komplett.no). De skal ha 495,- for den. Jeg ville heller gått for utgaven med FF. Endret 22. juni 2005 av Sundiver
Caliber Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Er selv i samme tankebanene, men har forelsket meg i saitek x45. Denne/disse burde da fungere ypperlig til bf2, eller....? (her ser du den)
Snorre Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Er selv i samme tankebanene, men har forelsket meg i saitek x45. Denne/disse burde da fungere ypperlig til bf2, eller....? (her ser du den) Da ville jeg heller gått for disse du: Ja..... Om du bor i Bergen, så har de denne joysticken på tilbud til tusenlappen. Da sparer du litt. Den er dessuten usedvanlig kul! Det er da Platon på torgalmenningen som har denne joysticken på tilbud! Endret 23. juni 2005 av Orresnei
Caliber Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Er selv i samme tankebanene, men har forelsket meg i saitek x45. Denne/disse burde da fungere ypperlig til bf2, eller....? (her ser du den) Da ville jeg heller gått for disse du: Ja..... Om du bor i Bergen, så har de denne joysticken på tilbud til tusenlappen. Da sparer du litt. Den er dessuten usedvanlig kul! Det er da Platon på torgalmenningen som har denne joysticken på tilbud! og skiller så de to (4?) stikkene som gjør sistnevnte så mye bedre? Jeg bor desverre i oslo...
Snorre Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Se selv: X45 X52 Ville jo presonlig got for 52-en som er av nyere sorten og ser mye bedre ut og.
Caliber Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Se selv: X45 X52 Ville jo presonlig got for 52-en som er av nyere sorten og ser mye bedre ut og. Jeg syns egentlig ingen av de ekstra egenskapene x52 byr på rettferdiggjør den nokså stive prisen til x52, er du uenig?
Snorre Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 For å være ærlig aner jeg ikke. Jeg har fryktelig lyst på de dyre der, men har ikke bruk for de da jeg allerede har joystick. Det kommer jo litt ann på hva du skal bruke joysticken til. Synes dog at X52-en så mye tøffere ut.
audhage Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jeg vil gjerne ha force feedback, er det noen gode som har det og som samtidig ikke er så veldig dyre? Mvh Audun Hagen EDIT: Har x52 FF? Endret 2. juli 2005 av audhage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå