smoker2 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hei Har en 7610 og lurer på om noen vet om det finnes et programm som teller sms du sender.Har vært innpå my-symbian..Fant et der men fikk ikke lastet det ned,da jeg fikk error,når jeg skulle trykke på "try it"knappen.
Vegetable Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er også ¨på leit etter dette, noen som vet om det finnes innlagt i min 6680?
Popobawa Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Er noe som heter sms counter. Jeg bruker det selv. Der kan du se hvor mange sms du har sendt til f.eks din kjære mamma. Du kan også hvor mange sms hun har sendt til deg. Du kan se hvor mange sms du har sendt og mottatt de forskjellige dagene og hvor mange totalt. Det er ikke innlagt i 6680.
Vegetable Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Du vet vel ikke hvor man får tak i en slik sms counter? Link?
genser Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Du vet vel ikke hvor man får tak i en slik sms counter? Link? Google? "smscounter series 60" gir følgende resultat: http://my-symbian.com/7650/applications/ap...dAuto=464&faq=2
B4stian Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Rart at ikke de telefonene har det integrert sånn som Sony Ericsson's telefoner (og har ikke N6230 det også?)
genser Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Rart at ikke de telefonene har det integrert sånn som Sony Ericsson's telefoner (og har ikke N6230 det også?) Ja. Mange Nokia-telefoner som har det (alle ikke-symbian som er nye skulle jeg tro), men ikke Symbian-telefonene altså. Synd vi må betale penger for dette, men nå har altså programmet jeg linket til en del mer funksjonalitet enn kun telle inn/ut meldinger.
smoker2 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Rart at ikke de telefonene har det integrert sånn som Sony Ericsson's telefoner (og har ikke N6230 det også?) Ja. Mange Nokia-telefoner som har det (alle ikke-symbian som er nye skulle jeg tro), men ikke Symbian-telefonene altså. Synd vi må betale penger for dette, men nå har altså programmet jeg linket til en del mer funksjonalitet enn kun telle inn/ut meldinger. Hei Hvis du ikke er klar over dette,så er det ikke mulig å lastet den da,det kommer "downloading error"når jeg trykket på "try it"knappen eller "buy it".Det forklarte jeg i mitt innlegg hvis du ikke så det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå