Gå til innhold

Togstasjonen fra if-sw


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra svar. : D

 

Men seriøst, tror nok det bildet må ha vært fra en modifisert server. Deeprun Tram er jo en instance, og hvis du for eksempel ser på kartet når du tar trammen så står du jo egentlig pal i IF hele tida.

 

Uten at jeg skal være noen altfor stor gledesdreper, da. Skal ikke si noe sikkert. =)

Lenke til kommentar
han duden i "exploration the movie" var der, men han spiller på hacka server.

Det aller meste av det han gjør er gjort uten noe form for hacka server. det meste kan gjøres (har testet det) på de vanlige serverene. om det er mulig eller ikke og komme ut i vannet er en annen sak men det burde være mulig og gjøre det.

Lenke til kommentar
Kult! Når kommer det?

Han sa "Burde komme", ikke "skal komme" :p

 

JayHeM: Hvis jeg kan få lov til å være litt pirkete: Deeprun Tram er strengt tatt ikke en instance, portalen du går inn i frakter deg rett og slett til et annet område.

Instances i WoW betyr jo at det finnes fler instanser av det samme området (dungeons, battlegrounds), og det er vel ikke tilfellet med Deeprun Tram.

Lenke til kommentar
det er et instance i og med at du ikke er flyttet når du ser på mapen. men det er et instance der alle kan være.

Hvem sier at du ikke blir flytta f.eks. under bakken?

Og.. hvis det hadde vært en instance, sånn som dungeons og battlegrounds, bare at alle kan være der samtidig, så ville du ikke se deg selv på kartet i det hele tatt.

Og selv om det hadde vært sånn, så ville jeg nok ikke kalt det en instance, da det kun finnes EN togstasjon, og da blir den unik, ikke en instance (instance tilsier at det er laget et eksemplar av f.eks. et rom, og at det kan komme flere senere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...