Gå til innhold

Skal anskaffe meg en DVD spiller... hvilken?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-22 23:27, FroHo skrev:

zemtex: Hvordan gjør jeg min Pioneer 106 sonefri?


 

Enkleste sak av verden :grin:

 

1: Last ned firmware + programvare for å oppdatere firmware. (se nederst...)

2: pakk ut firmware filene i en katalog

3: start programet, og åpne .hex filen som du nettopp pakket ut

4: Trykk "update"

5: Vent noen sekunder

6: Se den dvd'n du vil!

6(NB): bruk PowerDVD(som skifter sone) eller et eget sone skifteprogram, da windows har en sone sperre...

 

Good luck!

 

Pioneer DVD-106S firmware

 

Flash prog for win2k

 

Flash prog for win9x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-22 21:38, LarsC skrev:

Slot-in bråker noe kriminelt, og kan ved misbruk fungere som våpen :wink:


 

At slot-in bråker mer er bare okseavføring. Jeg vil heller si omvendt.

 

Jeg har heller ikke klart å kutte hodet av noen med den heller... :smile: (har selvsagt prøvd mange ganger)

 

For lenge siden hadde en jeg kjenner min kjøpt seg en 24x spiller (med tray). og den gikk det faktisk an å SKYTE cd'en ut med! når skuffen ble åpnet mens CD'en snurret fort, fløy CD'en utav skuffen og rett i veggen! Den snurret faktisk så fort at den fikk "sendebrett effekt" - altså den fly!

Lenke til kommentar

det er ikke så tøft før du blir det neste offeret.

 

Jeg skal fortelle deg dere en liten historie (aldersgrense 18)

 

Det var en gang en uviten gutt som i denne historien er meg, som satt sent en kveld å prøvde å høre på musikk, mange mp3 filer som var på en cd han hadde, men i denne cd var det noe snusk, for vær gang han satte den inn så klikket pc`en hans. Cd rommen jobba på spreng i et par sek. å så slappet den av noen sek. Sånn holdt den på hele tia.

 

Den stakkars gutten syntes denne brumme lyden var litt morsomt i begynnelsen for det hørtes ut som en bil som ga bånn gass.

Men det stoppet ikke, cd bare forsatte uansett hva han gjorde. Han skrudde til og med pc av å på flere ganger uten nytte.

 

Men så skjedde det, etter 15-20min. strev så så han et håp, han trykket på `ejekt` knappen fort mange ganger etter hverandre, så kunne høre cd rommen lage noen lyder i et desperat forsøk å få seg opp.

 

Gutten satte seg ned på kne så han var i høyde med cd rommen å så på cd rommen anspent med sine skinnende øyne av litt håp..... der, nå skjer det noe, men nei dette må være feil, cd rommen ga bånn gass så du hørte cd flydde omtrent inne i pc`en Å der gikk cd`rommen opp med cd`en i 100 mot meg!! Den hoppet ut av pc å traff gutten på siden av hans hode i et tempo som han aldri hadde sett maken til!!!! BAM SA DET! Du kunne høre smellet! Jeg fikk det største blå merket i manns historie (bare for å overdrive litt)

 

så du som syntes det hørtes morsomt ut.... nei å nei, vent til du blir offeret neste gang! :wink:

 

Jeg har varig med i dag etter denne erfaringen, jeg har STOR respekt for denne pc vær gang jeg skal sette eller få ut cd`en....... pc`er er ikke altid lek å morro :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 20:57, sviskEN skrev:

jeg vet ikke helt om du finner en til 500-600 kr, men jeg har en pioneer som jeg er fornøyd med.

anbefaler en pioneer :smile:


 

ja-

Quote:


Den 2002-07-22 21:01, Wepz skrev:

Pioneer er best :smile:


Det er bra.

 

Quote:


Den 2002-07-22 21:15, GeeZuZz skrev:

Selvsagt.


Pioneer Slot-in ruler villt.


 

Jaha.

Quote:


Den 2002-07-22 21:17, zemtex skrev:

Pioneer 106 slot-in koster 550,- på komplett...

Knall bra cd/dvd rom, lett å gjøre sonefri
:grin:


Jammen det er ikke lov.

Quote:


Den 2002-07-22 21:38, LarsC skrev:

Slot-in bråker noe kriminelt, og kan ved misbruk fungere som våpen :wink:


Nja.

 

Quote:

Den 2002-07-22 21:45, cd32 skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 21:38, LarsC skrev:

Slot-in bråker noe kriminelt, og kan ved misbruk fungere som våpen :wink:


 

Fortell!! :smile:

 

Våpen?.. Vurderte å kjøpe denne selv, men jeg er passifist.

heh. ja kanskje-

Quote:


Den 2002-07-22 23:01, runeb skrev:

Jeg hadde en CD-ROM som klikka for noen år siden. Da jeg trykket på eject stanset den ikke CDen før skuffen gikk opp, og ut kom CDen. Det morsomste var at den kom svevende ut med stor rotasjon, mens den bevegde seg relativt sakte gjennom rommet som en annen flyvende tallerken. Krasjet til slutt i veggen under skrivebordet. CDen virker fortsatt den dag i dag.


Det var synd.

 

Quote:


Den 2002-07-22 23:07, LarsC skrev:

Det samme skjedde meg med en Creative 18x-spiller.

Dog, platen lettet ikke, den bare fliset opp spilleren, som igjen fliset opp cden.


Jeg måtte fram med støvsugeren for å få opp all dritten som var igjen. Cden er død og spilleren likeså.


trengre vi å vite det?

 

 

 

Sjekk sig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...