Gå til innhold

Noen som kan si meg hva som er så bra med warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt en W/MO og lurer på om det er noe bra? spellcastere virker bedre og gøyere, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal bestemme meg for. er jo tross alt kommet til lvl 13.

Noen spellcastere som merker at det er noen warriors i gruppa?

Er W/MO en bra kombinasjon?takker for svar! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Warriors er gøy i pve, de er dem som tar mest juling. I pvp er dem ikke så verst heller, de har en del ok skills, som knockdown og bleeding. Warriors er frontkjempere, som ikke er redd for noe.

War\mo er en pop kombo, den funker bra! Du kan prøve den, å skifte yrke når du ca er halvveis i spillet!

Skrevet

joooda - kun casters kan *lett* eie warriors!

Spilte selv pvp med jeg som ranger + 3 warriors vs. 3 ele's og 1 monk.

alle vi fokuserte på monken, som såklart løp som en gærning, mens de 3 elementalistene fokuserte på meg.

Heldig som jeg var, hadde alle de 3 ele'ene air-magic, så jeg ble knocked down og drept etter ca. 10 sekunder.

Gikk omtrent likt med warriorne.

Warriors er absolutt ikke nødvendig, men det er tross alt ikke noen av de andre professionsene heller.

Jeg har (ikke) sagt det før, men sier det igjen - Guild Wars er balansert

Skrevet

Jeg er en lvl 20E/mo, og må si at jeg klarer meg fint uten warrior...

Elementalist har tross alt Aura of Restoration og Ether renewal (etterhvert)... Denne holder meg i bedre health enn de fleste warrior... Men tror warriors har fordelen med at deres beste armor har mye høyere total defense en alle andre.

Skrevet

Tja, jeg som har spilt som Monk, regner med at min neste character blir en warrior. Som monk passer jeg alltid på å ikke få aggro, men som warrior kan jeg bare gå rett inn å denge folk.

Så snart, ser dere nok Eirik Skullcracker eller noe på slagmarken!

Skrevet
70 - lag gjerne en ny tråd om slike ting ;)

... eller søk. Det skal da virkelig ikke mye til å søke for å få svar på et så enkelt sprøsmål? Det er lite vits i å spørre om ting med mindre du har brukt 5 min på å søke; forumet blir oversvømmet av tråder med enkle detalsjspørsmål, som oftest med dårlige emnfelt atpåtil.

Min oppskrift: søk først, spør hvis du sliter.

Skrevet

Anyways - Warriors er ikke bedre enn noen av de andre classene, men de er kanskje en anelse "kulere", og det gjør dem mer populære enn andre classes.

imho er warriors en del lettere å spille med, også =)

Skrevet

Warriors er veldig viktige i party's.. De tåler mer enn de fleste andre og derfor fungerer de perfekt som Tank/Meatshield, som er viktig for at spellcasters kan gjøre jobben sin. Personlig synes jeg det er mye morsommere med spellcasters enn warrior. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...