Gå til innhold

Høg lvl hjelpe lav lvl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt, masse rare teorier her.

 

Skal vi se..

For det første så kan ikke low og highlevel være i samme gruppe. Det regner jeg med de fleste har fått med seg nå.

 

Men så var det det med å la lowlevel tagge mobs, og la highlevel drepe dem.

Dette funker ikke bra.

Grunn: Når levelforskjellen blir stor, og en lowlevel tagger en mob, og en highlevel "hjelper" til, vil lowlevelen ikke få mye experience.

 

Dette har jeg fått merke flere ganger når jeg slår på en mob, og så kommer en høyere level character og "hjelper" meg, og dermed får jeg mye mindre experience enn jeg ellers skulle fått.

 

Så powerleveling er rimelig vanskelig i WoW (heldigvis).

Lenke til kommentar
Som nevnt, masse rare teorier her.

 

Skal vi se..

For det første så kan ikke low og highlevel være i samme gruppe. Det regner jeg med de fleste har fått med seg nå.

 

Men så var det det med å la lowlevel tagge mobs, og la highlevel drepe dem.

Dette funker ikke bra.

Grunn: Når levelforskjellen blir stor, og en lowlevel tagger en mob, og en highlevel "hjelper" til, vil lowlevelen ikke få mye experience.

 

Dette har jeg fått merke flere ganger når jeg slår på en mob, og så kommer en høyere level character og "hjelper" meg, og dermed får jeg mye mindre experience enn jeg ellers skulle fått.

 

Så powerleveling er rimelig vanskelig i WoW (heldigvis).

Nettopp dette har jeg erfart også, og alt annet ville være helt ulogisk! Det skal ikke være mulig å powerlvl'e, det blir rett og slett for dumt! Eneste måten powerlvling som går ann må være et par mages og en priest som aoe'er som et helvete ;)

Lenke til kommentar

Eneste som virkelig funker, men som knapt kan kalles power levling er hvis 2-3 spillere (gjerne klasser som jobber bra i lag) spiller fra lvl1 og oppover. Jeg skulle hjelpe en kompis opp i lvl, så jeg startet en ny character og vi spilte sammen hele tiden. Tok ikke lang tid før han var på nivå med main characteren min. Gidda ikke bruke så mye penger på sec char så jeg fikk sendt 40G til main når vi var på lvl 30.

Lenke til kommentar
Kan dere ikke lese det AndyG sier her da!

 

IKKE vær i gruppe med den dere skal hjelpe/bli hjulpet av.

Lavt lvl char tagger monsteret, høy lvl dreper det. All xp til lavt lvl, forutsatt at monsteret ville gitt xp til høyt lvl characteren.

Er visst ikke så lett å forstå :p

 

For de av dere som fortsatt har andre teorier, dere kan trygt slå de fra dere. Som jeg og Rookie_NO, er slik det fungerer :p Nå gidder jeg ikke mase mer om det.

Lenke til kommentar
- Den som skal få masse xp må kunne tappe (altså gi skade til dyrene dere skal drepe, helst så høyt lvl på dyr som mulig)

- Den som skal gjøre drepinga må kunne få xp for dyra som blir drept.

- Den som skal få xp, må tappe dyrene, og så fort de er "grå" for den med høytlvl, kan han/hun drepe den.

Du får xp for skaden du gir, så det er ikke så lett som det høres ut :p

Lenke til kommentar
- Den som skal få masse xp må kunne tappe (altså gi skade til dyrene dere skal drepe, helst så høyt lvl på dyr som mulig)

- Den som skal gjøre drepinga må kunne få xp for dyra som blir drept.

- Den som skal få xp, må tappe dyrene, og så fort de er "grå" for den med høytlvl, kan han/hun drepe den.

Du får xp for skaden du gir, så det er ikke så lett som det høres ut :p

Nei, det funker ikke sånn på mobs.

Lenke til kommentar
- Den som skal få masse xp må kunne tappe (altså gi skade til dyrene dere skal drepe, helst så høyt lvl på dyr som mulig)

- Den som skal gjøre drepinga må kunne få xp for dyra som blir drept.

- Den som skal få xp, må tappe dyrene, og så fort de er "grå" for den med høytlvl, kan han/hun drepe den.

Du får xp for skaden du gir, så det er ikke så lett som det høres ut :p

ja det er korrekt, men det er bare hvis høylevel fyren ikke får xp for mob, og det er nettop dette han sier

- Den som skal gjøre drepinga må kunne få xp for dyra som blir drept.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...