Gå til innhold

finito finato!! BILDER!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-22 21:14, oceana skrev:

triste greier...


begynne å finne på noe nytt snart kanskje?


Ser at mange klager over at alle bare fyrer opp et plexiglass og litt lys... Jeg skjønner poenget; dere gjorde selv dette for mange år siden, og dere er selvsagt lei av at ALLE GJØR DET SAMME. Ikke noe originalitet...

 

Vel, jeg bor i Flekkefjord. Ca. 10 000 innbyggere. Jeg vet bare om tre stk som har plexi. Og selv om det ikke er orginalt i andres øyne så får vi "stor" oppmerksomhet her. Det kom litt feil ut, men poenget; her er det originalt!

 

Jeg synes også det er sinnssykt mye kulere å dekorere kabinettet med døde skjermkort og egenkomponerte figurer skjært inn i sidedøra. Men det må også være lov å bare sette inn plexi og et lys! Kom gjerne med kreative og konstruktive forslag, men å kalle det triste greier synes jeg er å ta for hardt i..

 

Synes også at listene var litt rare, og det må vel være upraktisk med den vifta på utsiden? Uansett, jeg skal ikke klage; jeg kjøpte bare ferdigplexi fra microplex. Enkelt og ok - verken mer eller mindre.

 

Steike, jeg er god til å skrive langt. Synd jeg bare(?) får 4 i norsk (foreløpig)

Lenke til kommentar

Rosa=enermax

 

Lista ble F*****a men det var første gangen, og jeg brukte en slrømledning...

 

Vifta ble satt uttfor fordi den ikke fikk plass på innsida pga cd slot'ene... Fikser lista nu...

 

dessuten suger den vifta ut, med tanke på hvor radiator(vifta) skal være så måtte den nesten bli plassert der!!!

 

PS!! DEN ER IKKE FERDIG!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-07-22 22:14 ]

Lenke til kommentar

Hva I all verden var det du tenkte på når du for det første satt på en "gushe rosa" vifte med gull metall riller på utsoden av den siden du tar av sidepanelet, så du hver gang må koble fra vifta når du skal inn i maskinen.

 

Og hva i all verden er det vi skal titte på i vinduet til høyre? harddiskledninger?

 

Så er du nødt til å fixe vindus listene, for de er bøyd i kurvene..

 

Ellers..

 

Har den kanskje potensiale

Lenke til kommentar

havegg:

vel, king mephisto har jo lagt innlegg om alt mulig i det siste, så jeg forventet jo litt mer av han, mod hans er et greit nok konsept, men den er jo dårlig utført, hadde forventet mer når han har spurt så mye om casemod og slikt tidligere....

 

håper det stemmer at dette er foreløpig, og at han kommer med noe mer etterhvert...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 21:59, havegg skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 21:14, oceana skrev:

triste greier...


begynne å finne på noe nytt snart kanskje?


Ser at mange klager over at alle bare fyrer opp et plexiglass og litt lys... Jeg skjønner poenget; dere gjorde selv dette for mange år siden, og dere er selvsagt lei av at ALLE GJØR DET SAMME. Ikke noe originalitet...

 

 

Flere år siden? Casemodding har ikke vert så lenge. Er i dem samme sitvajonen. Her er det bare jeg :sad: . Uansett du får ommerksomhet og det er morsomt.

Lenke til kommentar

Ponget mitt var at det må være lov med en enkel mod. Alle trenger ikke pynte kassa si med originalitet, selv om det hadde vært det beste.

 

Kanskje jeg posta i feil tråd da... Men nå får i hvert fall King_mephisto litt kritikk, så det blir nok OK. Kanskje det dukker opp en supermod i fremtiden? :roll:

Lenke til kommentar

Syntes ikke det var så gæli jeg.

 

Har chieftec sjøl og skulle hatt kjøling på cd/hardisk(står i 5 1/4 brønn,). Jeg tenkte pådet samme, men jeg fant ut jeg kunne bruke ei 10 eller 15mm tykk vifte, trur jeg får plass da. Men jeg skal gjøre det på en mer avansert måte, men trolig mye vanskeligere.(Fanduct saktingprosjekt)

 

Anyway var dette kun et tips

 

Ulempe er at de fleste 10 og 15mm viftene er deltavifter og de bråker. Ihvertfall i norske webshoper såvidt jeg veit.

 

Og vis en skal bruke kabler som lister er det kansje lettest å få det fint hvis du bruker isolasjon for 1 leder og ikke hele kabelen, blir jo mye mindre men...

 

Det gjorde jeg til et 120mm viftehull og jeg ble fornøyd. (Har ikke camera :sad: )

 

Du har ikke bilder etter du satte på ny list?

Lenke til kommentar

Har drevet med litt casemodding selv jeg, litt altså.

Til å begynne med så var det jo bare meg og mitt kjedelige AOpen HQ08 kabinett med hvit/blå front.

Så satte jeg inn vindu, så begynte jeg å pusse av lakken på dørene, har bare brukt 60 papir (skal til med 320 når jeg får tid, for det er det lite av).

Senere investerte jeg i et blacklight.

 

Neste trinn nå er jo å lakkere ramma og den hvite plastikken med chrome lakk, og det blåe med kobber lakk.

 

ehh ja, off topic kanskje, men pointet var at når jeg drog med maskina på et lite lan (Averøy) med rundt 30 stk. så fikk jeg oppmerksomhet, selv om det bare var pussa ned og hadde vindu.

 

forresten, når du får flere bilder, skaff deg gallery (husker ikke helt adressa, det er gratis og enkelt å fikse og funker kjempebra).

 

Du finner gallery på hjemmesida mi, magnus.nerdvika.net, men serveren er ikke oppe akkurat nå (står i en leilighet i trondheim, og eieren er på nordmøre, og han gidder vel sikkert ikke å laste ned secureCRT for å starte opp apache.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...