Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med en Makro?


Anbefalte innlegg

Vet det finnes en makro tråd rett over, men jeg finner ikke det jeg leter etter. Og siden jeg ikke har peil på hvordan man lager en makro så tenkte jeg å lage en post her.

 

spørsmålet er som følger:

 

Jeg er en rogue og har en mainhand sverd og en offhand dagger.

Lurte på da om det var mulig å produsere en weapon switching makro som gjør at jeg kan bruke min ambush...

tenkte da noe som å legge sverdet i backpack, flytte daggeren over til mainhand og så ha en annen makro som skifter dem tilbake, eller alt i en makro..

Noen smarte der ute som kansje vet hva jeg mener ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet det finnes en makro tråd rett over, men jeg finner ikke det jeg leter etter. Og siden jeg ikke har peil på hvordan man lager en makro så tenkte jeg å lage en post her.

 

spørsmålet er som følger:

 

Jeg er en rogue og har en mainhand sverd og en offhand dagger.

Lurte på da om det var mulig å produsere en weapon switching makro som gjør at jeg kan bruke min ambush...

tenkte da noe som å legge sverdet i backpack, flytte daggeren over til mainhand og så ha en annen makro som skifter dem tilbake, eller alt i en makro..

Noen smarte der ute som kansje vet hva jeg mener ? :dontgetit:

Nei, det går ikke.

Lenke til kommentar
Vet det finnes en makro tråd rett over, men jeg finner ikke det jeg leter etter. Og siden jeg ikke har peil på hvordan man lager en makro så tenkte jeg å lage en post her.

 

spørsmålet er som følger:

 

Jeg er en rogue og har en mainhand sverd og en offhand dagger.

Lurte på da om det var mulig å produsere en weapon switching makro som gjør at jeg kan bruke min ambush...

tenkte da noe som å legge sverdet i backpack, flytte daggeren over til mainhand og så ha en annen makro som skifter dem tilbake, eller alt i en makro..

Noen smarte der ute som kansje vet hva jeg mener ?  :dontgetit:

Nei, det går ikke.

jo det går..... wepswitchmacro finnes. selv husker jeg ikke den i hodet, men du får sikkert svar med den her snart :)

 

OT: velkommen til forumet forresten kåre

Lenke til kommentar

Jaja.. der var det fikset :D fant en utrolig bra addon gjorde alt veldig lett.. hver gang jeg entrer stealthmode blir de skiftet slik at mainhand sverdet mitt går i backpack og dagger over til mainhand.. da jeg går ut av steatlth byttes de tilbake.. synd det er ca 0.5 - 1 s dealy der da :( men det må man nesten regne med.. Uansett.. takk ziggwarth for linken

Lenke til kommentar
Jaja.. der var det fikset :D fant en utrolig bra addon gjorde alt veldig lett..  hver gang jeg entrer stealthmode blir de skiftet slik at mainhand sverdet mitt går i backpack og dagger over til mainhand.. da jeg går ut av steatlth byttes de tilbake.. synd det er ca 0.5 - 1 s dealy der da :( men det må man nesten regne med.. Uansett.. takk ziggwarth for linken

Den delayen er nok kun pga. server/nettverkslagg. Umulig å bli kvitt.

Ellers... fint jeg kunne hjelpe. :)

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...