Marti Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Her om dagen fant jeg en Stalker armor of Health eller noe sånt. Jeg brukte expert salvagekit på den, og da kom det opp på skjermen "Minor Vigor Rune unlocked", men noen rune fant jeg aldri. Hvor er den? Hva har skjedd? Håper på litt hjelp her . Forresten hvor mye er runen verdt? Endret 16. juni 2005 av Marti
Adversary Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Minor er verdt rundt 6-800Gold. Ikke alle salvager blir vellykkede selv om du bruker expert salvage kit. Da salvager den til iron. Sad but true ..
Marti Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Det var skikkelig råttent. Men hvorfor stod det "Minor Rune of Vigor unlocked"?
Chasseur Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Er du sikker på at du ikke gjorde det i denne rekkefølgen: ta opp Stalker armour --> Identify --> [skill unlocked] -->Item få nytt navn: Stalker Armour of minor vigour--> Expert salvagekit --> ett par iron ingots ?? Jeg tror det er i den rekkefølgen det skjer, men det kan jo ende jeg driter på draget.
Chasseur Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Men med nyeste patchen, får du runene uansett når du salvager. Enenste måen å miste dem på er når du salvager dem fra et rustningsstykke.
Marti Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Er du sikker på at du ikke gjorde det i denne rekkefølgen: ta opp Stalker armour --> Identify --> [skill unlocked] -->Item få nytt navn: Stalker Armour of minor vigour--> Expert salvagekit --> ett par iron ingots ?? Jeg tror det er i den rekkefølgen det skjer, men det kan jo ende jeg driter på draget. Jo det er den rekkefølgen jeg mener. Blir ikke patchen automatisk lastet ned?
SGE7000 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Patchen kommer automatisk ja, men husk at på de "store ukentlige patchene" må du som regel restarte spillet EDIT: Rekkefølgen har ikke noe å si. Kan godt gjøre det sånn: Armor - exp.salvage - ident. Eller sånn Armor - ident. - exp. salvage Endret 16. juni 2005 av SGE7000
Idioteque Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 EDIT: Rekkefølgen har ikke noe å si.Kan godt gjøre det sånn: Armor - exp.salvage - ident. Eller sånn Armor - ident. - exp. salvage Jo, det er forskjell. I den første rekkefølgen risikerer du å salvage den til crafting materials før du får unlocka den, men hvis du ikke gjør det, kan du selge den til andre slik at de kan unlocke den ved å identifye. I den andre unlocker du runen uansett, men er ikke sikkert du får runen når du salvager.
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Improved salvage kits so that they always successfully salvage runes from monster-dropped armor. Tror nok dessverre at jeg har rett, her Det du sier stemte før patchen på onsdag....
Idioteque Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ah, glemte det, men likevel har du ikke helt rett. Om du salvager den først så kan du selge til andre spillere for at de skal få unlocke den, eller unlocke den selv, men hvis det er omvendt, så unlocker du selv uansett.
Chasseur Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du har fortsatt ikke rett SGE7000. Hvis det ikke er jeg som er dum da. For når du tar opp en armour piece. Så er den bare lilla, det står ikke hvilke rune du kan få. Så da er det ikke sikkert du får runa, når du salvager, for da er det ikke lenger ett armourkit med rune, men et armourkit som det er noe med, men du vet ikke hva. Det kan i teorien være en higly salvageable greie.
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nei, for i den forrige patchen, eller den før der igjen, gjorde de slik at alle lilla/gull-pieces inneholder en rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå