Gå til innhold

Problem med Rune of minor vigor.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her om dagen fant jeg en Stalker armor of Health eller noe sånt.

Jeg brukte expert salvagekit på den, og da kom det opp på skjermen "Minor Vigor Rune unlocked", men noen rune fant jeg aldri. Hvor er den? Hva har skjedd?

Håper på litt hjelp her :) .

Forresten hvor mye er runen verdt?

Endret av Marti
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du ikke gjorde det i denne rekkefølgen:

ta opp Stalker armour -->

Identify --> [skill unlocked] -->Item få nytt navn: Stalker Armour of minor vigour-->

Expert salvagekit --> ett par iron ingots

??

Jeg tror det er i den rekkefølgen det skjer, men det kan jo ende jeg driter på draget.

Skrevet
Er du sikker på at du ikke gjorde det i denne rekkefølgen:

ta opp Stalker armour -->

Identify --> [skill unlocked] -->Item få nytt navn: Stalker Armour of minor vigour-->

Expert salvagekit --> ett par iron ingots

??

Jeg tror det er i den rekkefølgen det skjer, men det kan jo ende jeg driter på draget.

Jo det er den rekkefølgen jeg mener.

Blir ikke patchen automatisk lastet ned?

Skrevet (endret)

Patchen kommer automatisk ja, men husk at på de "store ukentlige patchene" må du som regel restarte spillet ;)

EDIT: Rekkefølgen har ikke noe å si.

Kan godt gjøre det sånn:

Armor - exp.salvage - ident.

Eller sånn

Armor - ident. - exp. salvage

Endret av SGE7000
Skrevet
EDIT: Rekkefølgen har ikke noe å si.

Kan godt gjøre det sånn:

Armor - exp.salvage - ident.

Eller sånn

Armor - ident. - exp. salvage

Jo, det er forskjell. I den første rekkefølgen risikerer du å salvage den til crafting materials før du får unlocka den, men hvis du ikke gjør det, kan du selge den til andre slik at de kan unlocke den ved å identifye.

I den andre unlocker du runen uansett, men er ikke sikkert du får runen når du salvager.

Skrevet
Improved salvage kits so that they always successfully salvage runes from monster-dropped armor.

Tror nok dessverre at jeg har rett, her :)

Det du sier stemte før patchen på onsdag....

Skrevet

Ah, glemte det, men likevel har du ikke helt rett. Om du salvager den først så kan du selge til andre spillere for at de skal få unlocke den, eller unlocke den selv, men hvis det er omvendt, så unlocker du selv uansett.

Skrevet

Du har fortsatt ikke rett SGE7000. Hvis det ikke er jeg som er dum da. For når du tar opp en armour piece. Så er den bare lilla, det står ikke hvilke rune du kan få. Så da er det ikke sikkert du får runa, når du salvager, for da er det ikke lenger ett armourkit med rune, men et armourkit som det er noe med, men du vet ikke hva. Det kan i teorien være en higly salvageable greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...