Gå til innhold

CD fra Metallica, hvor er den blitt av?


si_men

Anbefalte innlegg

Jeg leste i en avis for en stund siden, nærmere sagt desember 2003, etter en Metallica konsert. Og der stod det at bandet ville komme ut med en dokumentar DVD og en CD om ca. ett år. Et år senere (høsten 2004) kom DVD'en, men ingen CD. :cry: nå begynner det og nærme seg enda ett år, men fortastt ingen ny CD.

Jeg høres kanskje litt kravstor ut mot Metallica.....

 

 

Er det noen som vet om det kommer en ny CD fra Metallica??

 

 

 

 

 

 

Hilsen en Metallica elsker :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Link denne kom jo, men den suger  :p

Noen godbiter, live, fra Ride the Lightning, Kill 'em All, St.Anger og Master of Puppets.

Forklar hvorfor den suger.

Det er jo en ny plate, men jeg mente med nye sanger og ikke en samle plate.

Det er jo noen gamle "klasikere" der på "some kind of monster" albumet, men som sagt mente med nye sanger. :D

Endret av si_men
Lenke til kommentar
St. Anger er ikke bare dårligste, det er dårlig, selvom jeg har likt alt metallica har gjort, så hater jeg den, den er motbydelig. Jeg hører aldri på den, jeg kjøpte den i håp om at den skulle bli like bra som de andre, men neida. :(

Må nok innrømme at jeg var veldig skuffet over "St. anger" platen, men nå syns jeg at den begynner å bli kanske kul.....liker en del av sangene kanske godt. :D

 

 

eller er det bare meg som er helt "teit" nå? :(

Lenke til kommentar

jeg mener alle har jo forskjellig musikk smak da....så du kan jo egentlig ikke kalle noen teit bare fordi man ikke har den samme smaken til musikk.

F.eks. jeg er ikke noen stor fan av "kørlsvart dødsmetall", men jeg syntes jo ikke at de som liker den typen musikk er teite fordet.

 

Min mening ihvertfall :D

Lenke til kommentar
eller er det bare meg som er helt "teit" nå? :(

ja

fu.

 

Meninger er individuelle.

Selv om du ikke liker plata, har vel for pokker andre mulighet til å like den.

 

OT: Likte ikke St.Anger i begynnelsen jeg heller, men etter å ha hørt igjennom noen ganger kom jeg frem til at den er slettes ikke så verst som alle skal ha det til :)

Er også spent på når/om det kommer en ny skive fra metallica.

Go metallica! :fun:

Lenke til kommentar
eller er det bare meg som er helt "teit" nå? :(

ja

fu.

 

Meninger er individuelle.

Selv om du ikke liker plata, har vel for pokker andre mulighet til å like den.

 

OT: Likte ikke St.Anger i begynnelsen jeg heller, men etter å ha hørt igjennom noen ganger kom jeg frem til at den er slettes ikke så verst som alle skal ha det til :)

Er også spent på når/om det kommer en ny skive fra metallica.

Go metallica! :fun:

Endelig noen som er på min side :D det er bra

Lenke til kommentar
St. Anger er ikke bare dårligste, det er dårlig, selvom jeg har likt alt metallica har gjort, så hater jeg den, den er motbydelig. Jeg hører aldri på den, jeg kjøpte den i håp om at den skulle bli like bra som de andre, men neida. :(

enig, jeg har likt metallica lenge og gleda meg skikkelig til st anger men den sugde esel tiss. hørte på den noen få ganger før jeg ga opp.. hører aldri på den.. håper de finner tilbake til old school stilen til neste og kanskje siste (?) album.

 

alt det andre dem har gitt ut er bedre enn St Anger.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...