Gå til innhold

EMACHINES T6265 er den verdt pengene


Anbefalte innlegg

hei vurderer å kjøpe EMACHINES T6265 gjnnom elkjøp

 

spesifikasjoner:

 

Stasjonær PC med AMD Athlon 64 3500+(2,2 GHz) prosessor, 1024 MB minne, 320 GB lagringskapasitet og 7i1 kortleser

 

pluss diverse små ting, lydkort og skjermkort er intrigert så det skal byttes uansett.

 

har et nesten nytt audgi 2 zs lydkort så det holder lenge. vurderer også saphires x800 skjermkort.

 

pc ca 7000kr

skjermkort 2000kr

 

totalt: 9000kr.

 

er denne pcn verdt pengene?

 

link til pcn på Elkjøps side

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som vanlig kommer folk til å henge deg for i å det hele tatt tenke tanken på å ikke bygge selv, og ihvertfall kommer de til å henge deg for at du i det hele tatt bruker ordene Elkjøp og kjøpe i samme setning....... :roll: Bortsett fra det så er det ikke så galt, men.... hvis du kikker her hos Netshop, så kan du få veldig bra ting billigere. Trykk på endre og fjern skjermen og du er nede i ca 7800,- inkludert bra skjermkort.

Lenke til kommentar

Var jo ikke så ille den pc'n der, aldri vært noen nvdia man så skjermkortet må endres i hvertfall :)

 

grunnen til at jeg vurderer å kjøpe pc gjennom elkjøp er av ulike årsaker men er ikke den helt store eksperten når det gjellder hardware feil, da er det kjekt å kunne levere den til den lokale butikken :)

 

ellers har jeg ikke sett så alt for mye på komplett siden jeg ikke aner hvordan man setter sammen delene, bortsett i fra lyd/skjerm- kort og minne brikker.

 

men etter hva jeg har forstått gjør nettshop det for deg? eller tar jeg feil der?.

Lenke til kommentar

Netshop og komplett bygger for deg, men personlig ville jeg gått for Netshop da det for meg ser ut til at de strekker seg litt lenger kunden. Hvis i tvil, send en e-amil eller ta en telefon og du vil få svar. Og husk, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme kundebehandlere :-)

Lenke til kommentar
Netshop og komplett bygger for deg, men personlig ville jeg gått for Netshop da det for meg ser ut til at de strekker seg litt lenger kunden. Hvis i tvil, send en e-amil eller ta en telefon og du vil få svar. Og husk, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme kundebehandlere :-)

Enig her. Netshop har meget god kundebehandling.

[Offtopic]

"det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme kundebehandlere" - Gull :p

[/offtopic]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...