Gå til innhold

The Maps Of Battlefield 2! (DEL 4 ute!)

Anbefalte innlegg

Skrevet
ser rått ut, et spørsmål, kan man hente båter og sånn med de store transport helikoptrene, vet dere noe om det ? :D

hadde vært fett da :)

vet det går bfv

Det går ikke med Blackhawk, i allefall ikke i demoen.

Satt faktisk og snakket med en fyr på VT om dette med mulighet for å løfte kjøretøyer med heli akkurat nå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg brukte jo bare funksjonen til å slippe ting oppå andre personer.. :p

Siden DU bare brukte den funksjonen slik betyr det at funksjonen fungerte dårlig? :huh:

Hva fungerte dårlig da?

Skrevet

så langt så har jeg ikke sett noe annet heli enn BH og Cobra, men BF2 er spekk fullt av mye greier, som også gjør spillet _gankse_ inviklet, f.eks. kunne dukke når du sitter oppå taksen, dette er jo bare helt rått !

Håper vi får flere deilige helis, jeg håper på ett map nogenlunde Lostvillage der USMC skal inn å ta en by ved hjelp av BH's :p:D

Skrevet (endret)

DEL 3 av artikkelen er nå ute! Denne delen må være den desidert beste hittil!

Sjekk første post for link og SYYYKT bra biler! :dribble:

EDIT: Lucas, er enig med deg. Liker slike maps hvor US begynner utenfor og flyr inn over vann til en liten landsby (som er liten og veldig tett), akkurat slik som LostVillage. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Ok, takker for opplysningen =) Bestilte bf2 i går og gleder meg som en unge... :p

Leste artikkelen om de forskjellige mapsa, og det virker som om de nesten har fått inn forskjellige modes ved å la usa starte med langt færre checkpoints enn Kina, for så å ha muligheten å ta basen deres. Likte det skikkelig godt. =)

Skrevet
[iC' date=16/06/2005 : 10:00] Siden DU bare brukte den funksjonen slik betyr det at funksjonen fungerte dårlig? :huh:

Hva fungerte dårlig da?

for det første ar det ganske vanskelig og få hektet på kjøretøy til kabelen ifra helikopteret, og den økte vekten gjorde helikopteret enda vanskeligerer og styre. Pluss at det hele gikk ganske sakte, og det gjorde deg til en målskive for fly og anti-air. Og det hele tok ganske lang tid så jeg ser ikke hvordan dette var lønnsomt for og tjene tickets..

Men kanskje det funket for taktiske og rutinerte spillere som jobbet sammen.

Skrevet

Ser ganske rått ut ja. Noen som har peiling på hvor mangen kjøretøy som er på spillet ?

Blir jo egentlig litt "kjedeligt" hvis det kun er 2 tankser, noen kjøretøy osv osv.

Men, satser på at det blir ett kult spill.

Skrevet (endret)
12, hvor alle har 3 forskjellige "oppsett", et for 16, 32 og 64 spillere

Feil feil feil. Det blir 13 maps. :)

Armageddon: Hva mener du med at det var negativt siden helikopteret ble vanskeligere å styre og at alt gikk saktere?

Altså, det gjorde deg jo til ei målskive, men det hadde nå vært helt idiotisk om vekten fra tanksene IKKE skulle påvirke helikopterts adferd!

Bimmelom: Det hele spillet skal ha over 30 styrbare kjøretøy, delt over de forskjellige sidene man kjemper for (USA, Russland/Midtøsten og Kina), så jeg tror det blir mer enn nok kjøretøy. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Syntes ikke banene ser så store på kartene (hvis du måler opp i forhold til flyplassene og husene)

Det er bare kult med små baner. Blir mye mer intenst da.

hater type gazala/almein brett som tar en evighet bare med forflytning.

Skrevet
Syntes ikke banene ser så store på kartene (hvis du måler opp i forhold til flyplassene og husene)

Samme her. Det blir mer action, og letter for de av oss som spiller inf..

Dog kunne det vært enklere på større maps hvis folk fikk med seg at "Request pickup"/"I need a ride" betyr at de ikke skal stikke av med bilen/apcen/tanksen uten noen andre i hadde det vært fint...

Skrevet

Men det kunne like vel vært fint med NOEN store maps, slik at ALLE hadde blitt helt fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...