H4g3N Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har et spørsmål: Finnes det p4 hovedkort med mulighet for Sli? Har undersøkt litt på Komplett.no, men det så ikke ut som de hadde p4 HK's med Sli.. AMD er ingen mulighet ^^ (Skal bruke videoprogram/fraps)
hds Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Finnes endel P4 HK med støtte for SLI. Legger ut link for deg. Link fra prisguide Test av 3 Intel-SLI kort: MSI,EPoX og ASUS.
MoDzoNa Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Liste med 775 HK med SLI fra komplett.no - ASUS P5ND2-SLI Deluxe - MSI P4N Diamond jeg vil si at du er litt dårlig til å lete :!: Jeg har nettopp bestilt meg denne hardware'n Jeg får det i morgen "host"gleder"host"meg"host" Endret 14. juni 2005 av modzona123
H4g3N Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 (endret) ok, takker og bukker! =) kan du ikke finne et fra komplett.no du da? får 50% avslag på ei lokal sjappe som bestiller fra hattelco.. Edit: så svaret ditt nå modzona =) Endret 14. juni 2005 av H4g3N
fredriku Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ok, takker og bukker! =) kan du ikke finne et fra komplett.no du da? får 50% avslag på ei lokal sjappe som bestiller fra hattelco.. Edit: så svaret ditt nå modzona =) Hvis du skriver at Komplett bruker Hattelco nå, så bommer du, for de bruker Norek, som er Komplett's grossist... I så fall bør han finne et på PSdata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå