nienor Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg hadde en "film" som jeg og noen venner selv hadde laget på dataen. Vi brant den ut på en cd for noen uker siden, og i går ble filen slettet fra dataen. For godt, den finnes ikke i papirkurven. Litt for seint fant vi ut at cden har blitt skadet, og av en eller annen grunn ikke fungerer lenger så nå vil vi gjerne få gjennopprettet denne filen. Hvordan løser jeg dette? Fint med detaljerte svar, ettersom jeg ikke er så alt for flink med data.
Moltrez Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Du kan jo prøve noen av programmene som ligger her. (Recover files programmene)
Panz3r Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg trodde det var sånn at når man sletta ting fra dataen var det sletta, etter man kaster en ting, tar man jo ikke vare på tingen tilfelle man angrer seg, eller det har skjedd ved et uhell.
Ueland Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg trodde det var sånn at når man sletta ting fra dataen var det sletta, etter man kaster en ting, tar man jo ikke vare på tingen tilfelle man angrer seg, eller det har skjedd ved et uhell. Data kan rekonstrueres, selv om det har blitt overskrevet et par ganger, så er ikke bare bare å slette noe skikkelig..
Edmund Blackadder Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du har hjemmepc så er det i et av nummerene et passord der du kan komme inn på nedlastingssidene deres og laste ned månedens programmer. Dette eller en av de to siste nummerne vet jeg iallefall at har et sånt gjenopprettingsprog.
icer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Last ned "Get Data Back" husk å få rett filsystem NTFS: Get Data Back for NTFS FAT32: Get Data Back for FAT32 Brukte dette da jeg formaterte disken, og glemte at windows opprinnelig ikke støtter store disker, dette resulterte i at 15 000 mp3'er forsvant, fikk de tilbake med dette programmet, men noen av filene hadde feil i seg. En sang kan hoppe fra Slipknot-Celine Dion-Dj Tiesto-DDE-forskjellige filmer osv... Var en sang som hoppet så bra at jeg ikke merket noe særlig at det var feil sanger den hoppet i =)
nienor Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Og hvordan veit jeg om jeg har NTFS eller FAT32..? Noe jeg helt sikkert burde vite, men..
icer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Høgreklikk på den disken filmen din låg på, trykk egenskaper og se under "generelt"->filsystem
nienor Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 (endret) Hvorfor får jeg bare beskjed om at "dette er ikke et gyldig Win32-program" når jeg prøver å åpne setupfila? Endret 15. juni 2005 av nienor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå