ekjr Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Instalerte BF2 Demo. Gikk greit men så skulle jeg avinstalere det for å instalere det på nytt. Det gikk ikke. Først så prøvde jeg med uninstall i spillet, skjedde ingen ting. Så prøvde jeg å fjerne det i "Fjern/Legg til programmer" skjedde det samme. Så Fjernet jeg alt manuelt (sletta mappa som BF2 lå i + snarveier). Tenkte å instalere det igjen, men hver gang jeg skal installere så starter wizarden i noen sekunder før den blir borte igjen. Noen som skjønner hva som er feil?
Snorre Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Instalerte BF2 Demo. Gikk greit men så skulle jeg avinstalere det for å instalere det på nytt. Det gikk ikke. Først så prøvde jeg med uninstall i spillet, skjedde ingen ting. Så prøvde jeg å fjerne det i "Fjern/Legg til programmer" skjedde det samme. Så Fjernet jeg alt manuelt (sletta mappa som BF2 lå i + snarveier). Tenkte å instalere det igjen, men hver gang jeg skal installere så starter wizarden i noen sekunder før den blir borte igjen. Noen som skjønner hva som er feil? Følg disse trinnene: Gå inn på Start -> Kjør Deretter skriver du regedit inn i feltet og klikker ok Gå inn på HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\DICE\Battlefield 2 Demo\1.00.0000 Slett filen Da skulle det virke å innstalere på nytt.
ekjr Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Skjer akkurat det samme. Fjernet fila og tok en reboot, men skjer akkurat det samme. Irriterende greier detta her
Snorre Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Skjer akkurat det samme. Fjernet fila og tok en reboot, men skjer akkurat det samme. Irriterende greier detta her Synd at det ikke hjalp da. Lurer på om exe-filen kansje er korrupt? Hvis filen er ødelagt hopper den som regel ut av innstalasjonen. Prøv å last ned en ny exe-fil.
ekjr Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Har fortsatt samme problem. Har noen forslag på hva som kan forårsake dette, så er jeg gla for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå