Gå til innhold

Installere/avinstallere BF2 Demo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Instalerte BF2 Demo. Gikk greit men så skulle jeg avinstalere det for å instalere det på nytt. Det gikk ikke. Først så prøvde jeg med uninstall i spillet, skjedde ingen ting. Så prøvde jeg å fjerne det i "Fjern/Legg til programmer" skjedde det samme. Så Fjernet jeg alt manuelt (sletta mappa som BF2 lå i + snarveier). Tenkte å instalere det igjen, men hver gang jeg skal installere så starter wizarden i noen sekunder før den blir borte igjen.

Noen som skjønner hva som er feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Instalerte BF2 Demo. Gikk greit men så skulle jeg avinstalere det for å instalere det på nytt. Det gikk ikke. Først så prøvde jeg med uninstall i spillet, skjedde ingen ting. Så prøvde jeg å fjerne det i "Fjern/Legg til programmer" skjedde det samme. Så Fjernet jeg alt manuelt (sletta mappa som BF2 lå i + snarveier). Tenkte å instalere det igjen, men hver gang jeg skal installere så starter wizarden i noen sekunder før den blir borte igjen.

Noen som skjønner hva som er feil?

Følg disse trinnene:

Gå inn på Start -> Kjør

Deretter skriver du regedit inn i feltet og klikker ok

Gå inn på HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\DICE\Battlefield 2 Demo\1.00.0000

Slett filen

Da skulle det virke å innstalere på nytt.

Skrevet

Skjer akkurat det samme. Fjernet fila og tok en reboot, men skjer akkurat det samme.

Irriterende greier detta her :mad:

Skrevet
Skjer akkurat det samme. Fjernet fila og tok en reboot, men skjer akkurat det samme.

Irriterende greier detta her :mad:

Synd at det ikke hjalp da.

Lurer på om exe-filen kansje er korrupt? Hvis filen er ødelagt hopper den som regel ut av innstalasjonen. Prøv å last ned en ny exe-fil.

Skrevet

Har fortsatt samme problem. Har noen forslag på hva som kan forårsake dette, så er jeg gla for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...