Gå til innhold

Merkelig grafikk bug i BF2 demoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå og spiller BF 2 og i følge kravene så burde jeg kunne ha det meste på high utifra specsene mine:

- AMD Athlon 64 3200+ 2.2Ghz

- OCZ 1024MB Premier Dual Channel w/o H.S.

- POV GeFORCE 6800 GT 256MB

- Seagate 200GB S-ATA 7200RPM

- Shuttle SN85G4V2 barebone PC socket 754

Men innimellom så begynner den og hakke og bakken blir gjennomsiktig etc. jeg stillte alt ned til medium det gjorde ting litt bedre, men har fortsatt det samme problemet innimellom :(

Jeg installerte driverne til kortet som fulgte med demoen så det burde være i orden, kan det være noen andre ting som er grunn i det? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt dette problemet selv, men har vært borti flere spill hvor det å sette lydkvaliteten til medium (noen ganger også til lav...) har gjort stor forskjell (og dette på et AMD 64 3000+, 768MB RAM, X800XT system).

Har du sett i tråden "Dårlig FPS tråden! Gi dine tips her."?

Har du kjørt inn nyeste drivere (kan jo hende de som kommer med demoen ikke er de beste/nyeste)?

Har du sjekket drivere til lydkort, chipset osv?

Skjer dette i både single- og multiplayer? (kan jo være noen sær netverksbug hvis det ikke skjer i single, selv om jeg aldri har vært borti det).

Skrevet
Har ikke hatt dette problemet selv, men har vært borti flere spill hvor det å sette lydkvaliteten til medium (noen ganger også til lav...) har gjort stor forskjell (og dette på et AMD 64 3000+, 768MB RAM, X800XT system).

Har du sett i tråden "Dårlig FPS tråden! Gi dine tips her."?

Har du kjørt inn nyeste drivere (kan jo hende de som kommer med demoen ikke er de beste/nyeste)?

Har du sjekket drivere til lydkort, chipset osv?

Skjer dette i både single- og multiplayer? (kan jo være noen sær netverksbug hvis det ikke skjer i single, selv om jeg aldri har vært borti det).

Skal teste det :)

Det skjer i begge moduser :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...