Gå til innhold

Erfaringer med Reisehøytalere


Anbefalte innlegg

Jeg vil i dne nærmeste fremtid anskaffe mig en Creative Zen Micro MP3 afspiller.

 

Da jeg får brug for den på rejser - vil jeg anskaffe mig et par rejsehøytalere dertil.

 

Jeg er faldet over Logitech® mm22 Portable Speakers og TS-3000 Powertraveller Travel Speaker.

 

Er der nogen der har erfaringer med disse ??

 

Eller er der andre Rejsehøytalere i hellere vil anbefale ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech høytaleren du ha funnet har jeg hørt, og jeg syntes den spiller forsåvidt greit. Bedre enn Creatives Travelsound. Eneste jeg har å sammenligne med.

 

Jeg kunne også tenkt meg en slik reisehøytaler. Jeg går og sikler på en Tivoli iPal, men denne blir for dyr og stor, men luden er det jo ingenting å si på. En annen høyttaler jeg har sett på er JBL On Tour Denne har jeg ikke fått hørt, men om det er noen som har noen tilbakemeldinger på den så bare kom. Testene jeg har lest er ikke alt for overbevisende.

 

Om jeg trapper opp 500 kroner kommer jeg til JBL On Stage. Denne ser litt stor ut, og ikke like elegant, og høytalerne ser mer ut som er plassert for å se bra ut, enn å gi ett godt lydbilde. Om noen har lest en fin test, eller hørt dem selv så si ifra. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Ja, idag dro jeg til byen for å høre JBL On Tour. Til tross for den stive prisen og de skyhøye forventningene det førte med seg var det virkelig overbevisende. Eneste negative var at de ikke taklet heavy metal (eller værre). blir skurring. Men til film, og annen musikk var de ypperlig. Langt bedre lyd enn Creative's tilnærmede. Men endel stivere pris. Har du råd så forsyn deg av godteposen.

Lenke til kommentar
Ja, idag dro jeg til byen for å høre JBL On Tour. Til tross for den stive prisen og de skyhøye forventningene det førte med seg var det virkelig overbevisende. Eneste negative var at de ikke taklet heavy metal (eller værre). blir skurring. Men til film, og annen musikk var de ypperlig. Langt bedre lyd enn Creative's tilnærmede. Men endel stivere pris. Har du råd så forsyn deg av godteposen.

Hva?

Hørt på denne jeg også.Forferdelig dårlig lyd til prisen,spør du meg.Hadde den kostet 2-300kr hadde det vært greit.Ok,den er liten,men kan vel knapt overdøve vanlig tale fra en person.Med Bose Companion 2 tilkoblet en mp3-spiller,kan man ha en liten fest på las verandas eller på hytta,uten å måtte sitte å viske til hverandre.Det er ikke høyttalere beregnet til å bruke under reisen.(bruk headsett,til det).Tror jeg går for disse selv.

 

edit:Da ble det Bose Companion 2 på meg,er meget fornøyd.Virkelig god lyd fra disse småburkarna må jeg si. :yes: Mangler bare en god mp3-spiller nå. :hmm:

Endret av audiomur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...