storken Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 har bitcomet og azeuerus og lurer på hva som er best har prøvd begge,men har et lite problem her. er ikke sikker på at jeg har konfigurert den riktig. til internett så "går" nettet denne veien: adsl modem 5 ports switsj trådløst aksesspunkt min pc men HVOR åpner jeg portene??? takk på forhånd for svar
miCro Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Portforward.com gir deg en beskrivelse for hvordan du skal gå frem når du skal åpne porter. Bare let deg frem til din router, og følg beskrivelsen på siden.
storken Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Portforward.com gir deg en beskrivelse for hvordan du skal gå frem når du skal åpne porter. Bare let deg frem til din router, og følg beskrivelsen på siden. men har jeg en ruter? neppe
Admin'c Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. reglene er harde... dessverre finnes det torrents for piratkopiering
storken Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. reglene er harde... dessverre finnes det torrents for piratkopiering men jeg skal bruke prog til å laste ned freeware og oppdateringer fra wow
storken Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Bruk Bitlord istedet! jeg skal åpne porter ikke finne et nedlastingsprog!!! har funnet ut at modemet/ruteren er en zyxel prestige 650r-t3 noen som har noen tips
sBn Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har nøyaktig samme modem selv, og det er ingen sperra porter der. Det er bare å sette i gang med å laste ned "freeware" . Annbefaler Bitcomet. Mye mer oversiktelig enn Azereus, tar mindre ram og laster rett og slett raskere ned.
Edmund Blackadder Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Bruk Bitlord istedet! jeg skal åpne porter ikke finne et nedlastingsprog!!! har funnet ut at modemet/ruteren er en zyxel prestige 650r-t3 noen som har noen tips Jeg er klar over dette! Poenget over at jeg skrev det er at jeg også har hatt problemer med å åpne porter fordi det gikk så tregt før når jeg brukte Azerous. Men så skiftet jeg til Bitlord og fikk mye større hastighet.
Marti Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. reglene er harde... dessverre finnes det torrents for piratkopiering men jeg skal bruke prog til å laste ned freeware og oppdateringer fra wow Riktig som storken sier her. Han trenger nødvendigvis ikke bruke torrent nettverket til ulovlig nedlasting av beskyttet materiale. Dessuten: er åpning av porter ulovlig? Er Azuerus og BitComet ulovlige programmer? Ingenting som er direkte ulovlig her, selv om storken KAN bruke det til ulovlige ting .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå