Gå til innhold

Noen som kan konkurere med 6230i?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny mobil og skal ha en "proff" mobil. Har til nå hatt 6310i og var storfornøyd i over 3 år til den begynner og dø. Klarer meg fint uten MP3 spiller og kameraet som jeg ikke kommer unna trenger ikke være supert. Noen som har noen forslag?

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe ny mobil og skal ha en "buisness" mobil. Har til nå hatt 6230i og var storfornøyd i over 3 år til den begynner og dø. Klarer meg fint uten MP3 spiller og kameraet som jeg ikke kommer unna trenger ikke være supert. Noen som har noen forslag?

Hva er en business-mobil?

 

Etter hva jeg forstår kan man drive business med samtlige mobiler på det norske markedet.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe ny mobil og skal ha en "buisness" mobil. Har til nå hatt 6230i og var storfornøyd i over 3 år til den begynner og dø. Klarer meg fint uten MP3 spiller og kameraet som jeg ikke kommer unna trenger ikke være supert. Noen som har noen forslag?

buisness hvafornoe?!?

:p

Hehe... er ikke bare ordet du staver galt, men du tar feil av mobilen du har hatt i 3 år også-fiffig...

Lykke til!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Høres ut som samtlige mobiler som finnes burde holde for deg. Spørs bare hva du legger i business?

 

Må du f.eks ha wap for å drive businessen din?

 

Eller er bluetooth importante?

 

De fleste jeg vet om som driver business trenger ikke annet enn ringefunksjonen og evt god batterilevetid om businessen går bra. I det tilfellet er SE bedre enn Nokia.

 

Aller beste er kanskje å kjøpe en brukt 6310i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...