DurinVIII Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Bumper denne litt jeg... Er det noen som kan gi litt grunner på hva jeg bør velge på second Profession som elementalist? Hvis jeg skulle valgt nå så hadde det blitt elle melle... Takker for svar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ta mesmer. Jeg liker denne klassen veldig godt, og du kan bli en veldig god PvP charachter.
hausoo Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Etter det jeg har erfart (lvl 20 E/Me) syntes jeg air magic er best i PvP siden man kan blinde warrior's slik at disse dealer lite damage, gjøre slik at folk ikke stikker av og man dealer ganske god dmg på en fiende. hvis man i tillegg bruker backfire eller energistealing skills fra mesmer, blir dette en utrolig bra kombo=) Endret 9. juli 2005 av hausoo
Mapster Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Merkelig nok så bruker ikke jeg secondry prof.. Men er interresert i å få meg noen skills som countrer memer energy steal og og enchantment breaker... Da det er det eneste som gjør at jeg går tom for energy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå