Trygve Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er nå i level 15 og har nesten ikke penger, er det en måte å skaffe penger fort i level 15?
mau5trap Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hva slags porfessions har du? Jeg har skinning, og tailoring, og førstnevnte har jeg tjent meg rik på. Det og questing
Trygve Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Hva slags porfessions har du? Jeg har skinning, og tailoring, og førstnevnte har jeg tjent meg rik på. Det og questing Jeg har engineering.
Jan Åge Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) Bli herbalist og skinner. Selg blomster og Lær på AH. Selg også alt av grønne ting du ikke trenger på AH. Plukk også opp alt av loot du finner og selg trash til vendor. Gjør quests for penger. Endret 13. juni 2005 av Jan Åge
Trygve Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Bli herbalist og skinner. Selg blomster og Lær på AH. Selg også alt av grønne ting du ikke trenger på AH. Plukk også opp alt av loot du finner og selg trash til vendor. Gjør quests for penger. Vil helst ikke ta vekk engineering skillen nå som jeg har fått den opp til 145
Jan Åge Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hmm skjønner. Hvilket sekundær profession har du? BTW: Samme hva som skjer: Ikke tigg etter penger! Spør heller om noen i guildet har litt til overs om du trenger peng til skills osv.
chokke Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Et tips, grind, med skinning og beasts Hadde 20 G på min lvl 26 hunter når den var i lvl 20.
Trygve Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Hmm skjønner. Hvilket sekundær profession har du? Har fishing, cooking og first aid
chokke Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 ta deg tid til å fiske på zoram strand i ashenvale og få blackmouth oil som du kan selge for masse. Lettest hvis du er horde da. Eller fisk i booty bay
stoltz Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 ta deg tid til å fiske på zoram strand i ashenvale og få blackmouth oil som du kan selge for masse. Lettest hvis du er horde da. Eller fisk i booty bay Det gøyeste jeg vet er å fiske i WC, der får man fisk som gir an random effekt, kan nevne; Dø, bli om til pirat, rogue, få dansesyken(bare danser hele tiden ) og masse annet, får solgt de for endel til de jeg kjenner...
Trygve Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 deviate fish. Men hvis du er allied, hf Er alliance ja
chokke Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 deviate fish. Men hvis du er allied, hf Er alliance ja få med deg en høy lvl og dra til the barrens og inn i wailing caverns, så fisker du Kanskje dere kan ta noen gode drops samtidig.
.V. Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Går utifra at du har mining, da kan du selge stein/mineraler på auction house i Orgrimmar/Ironforge. Men i lvl15 tror jeg ikke du skal tenke så mye på penger, bare ikke bruk penger på noe utenom nye skills.
Evolithic Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 få en annen char opp til lvl 60... så sender du din lvl 15 100g neida kødda... class er du? er du mage her er et tips til mountsaving : klatre opp på fjellet over ironforge.. der er det trolls som sloss mot dwarfes (NpCs) vist du stiller deg der de trollene spawner så smeller du på med litt AoE instant arcane eller bliz, flamestike what ever, så dropper hvert mob 2 linen cloth og de har en spawnrate på 3stk vert 25 sec... på min server selger du 20 slike for 40s på AH dvs. en time med denne grindinga gir deg til slutt en god del cash.... men dette er selfølgelig ikke allerede ved lvl 15.... kos deg <3 lykke til med sparinga...
chokke Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 det var seriøst god ide. Nå skal magen min bli lvl 24 og gjøre det
Evolithic Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 det var seriøst god ide. Nå skal magen min bli lvl 24 og gjøre det hehe takker... Var så heldig og fant disse etter 2 timer med sliting for å komme meg opp venta til jeg var 38 =) lå litt under med pengene så jeg tok på musikk å tvang meg gjennom dette... endte opp med 114 gull på lvl 40 =) et annet tips... IKKE KJØP PÅ AH.... min første char var en paladin.... jeg hadde konstant lite penger : fikk inn 4gull 4gull for på nytt equip.... magen min har ikke kjøpt en eneste item før lvl 55+.... man får gode nok items i instancer osv... er egentlig idioti og kjøpe ting på ah vist ikke du er lvl 40 og har no lvl 18 utstyr på deg.... men å henge på AH er en måte å tjene penger på som jeg synes er kjedli men det funker... "Lardbutt" er en lvl 8 gnome som henger på Burning Blade.... jeg kjenner fyren... Han henger på AH finner billige items og selger de dyrt! dere tror det kanskje ikke men han hadde 3200 G for ikke så lenge siden ble litt mindre når hans andre char rogue skulle kjøpe seg "veddeløpshest" sånn rask en epic tror jeg de het men uansett de beste tipsa jeg kan gi er nettop disse.... GL HF... -Evo ut!-
chokke Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Eneste som blir å kjøpe på ah er vel daggere til rogues, for de er det ikke flust med akkurat. Min rogue i lvl 42 "sparer til mount", eller rettere sagt til Gut Ripper istedet for Silent Hunter.
Trygve Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 class er du? er du mage her er et tips til mountsaving : klatre opp på fjellet over ironforge.. der er det trolls som sloss mot dwarfes (NpCs) vist du stiller deg der de trollene spawner så smeller du på med litt AoE instant arcane eller bliz, flamestike what ever, så dropper hvert mob 2 linen cloth og de har en spawnrate på 3stk vert 25 sec... Det går nok ikke med rogue det
chokke Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hvordan blir det for horde? hvis vi klarer å snike oss opp dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå