The Stig Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hei. Jeg lurte på om det er flere som opplever lyd-problemer i GTA:SA? Problemet hos meg er at lyden noen kan plutselig forsvinner, men det rare er at det er bare "effekt" lyder som blir borte, som for eks pistolskudd, billyder, regn, folk som snakker osv. Musikken er der enda. Dette skjedde etter at jeg byttet til siste drivere til lydkortet. Dette fordi jeg fikk en bisarr skrappe lyd før. Noen som vet om det kommer en patch til dette problemet?
Whitefall Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg hadde også problemer med lyden..etter å ha savet eller vært i kartet kom det en høy lyd av feks sykling eller lyden av bildekk o.l.. Lastet ned nye drivere til lydkortet (Creative SoundBlaster Audigy 2) så ordnet alt seg.. Er vel noen solide bugs med lyden i spillet ettersom så mange opplever lydproblemer.. Har sjekket litt rundt men ennå ikke hørt noe om at rockstar er klar over det eller skal sende ut en patch..
The Stig Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Ok, jaja.. For vi vel bare håpe på det beste =)
Bear^ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Lyd bug i San Andreas er ekstremt stort for meg. Får nesten ingen lydeffekter annet enn musikken fra radioen. har et Audigy 2 kort med nyeste driver. Må bare vente til de kommer med en patch, har hørt rykter om en 1.1 patch til SA i morgen (mandag) så man får bare vente å se. EDIT: Fytte rakkern nå er jeg i syvende himmel, fikk lyden til å funke nå. Har SB Audigy 2 og leka meg litt rundt i EAX consollen (enabla CMSS 3D og CMSS), sjekka i surround mixern at alt var på (ingenting var på mute) og at jeg hadde 2/2.1 selecta som høyttaler setting. Nå funker lyden for meg Endret 13. juni 2005 av Bear^
The Stig Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Bear, er dette snakk om ingame innstillinger, eller var det drivere?
EskildO Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Noen som vet om nårtid det kommer patch? Alt av lyd og slikt er oppgradert på pc'en, men får fortsatt kun radiolyd. Noe jeg må ordne i selve spillet?
Lurifaksen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Har samme problem her.. Kjører et gammelt SoundBlaster Live! 1024, som bruker windows sine egne drivere, noe jeg har tenkt å fortsette med. Spør du meg er hele GTA-spillet en bug. Grafikken også bugger. Utrolig skuffet over spillet. Frameraten er utrolig lav i forhold til hvor dårlig grafikken er... De andre GTA spillene fungerte mye bedre
The Stig Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Hmm, håper virkelig det kommer en patch snart....
krille Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sjekk denne tråden for en samling med forskjellige tips og triks for å få lyden til å funke skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå