Gå til innhold

Test av Biltemas multimedia tastatur


Anbefalte innlegg

Biltema tastatur til test.

 

Jeg kjøpte multimedia tastaturet som koster egentlig 219, men jeg kjøpte dette som b-vare P.G.A esken var skadet og at tastaturet er på svensk. så jeg ga 138kr

(alle andre tastatur de selger er på norsk.)

 

Innledning:

 

Ma si jeg var litt skeptisk til og kjøpe dette tastaturet siden eksen hadde hvært

vannskadet men resten lå innpaket i plastkk så jeg tok en sjangs. Biltema er ikke det man forbinder med billige pc deler. tastaturet støtter win98/me/xp/2000

 

Etter og ha kommet hjem med tastaturet var det bare og pakke det opp og ta en titt på det. Der innholdt det 1 tastatur, sånn til og hvile armene på og drivere på cd.

Tastaturet er av typen multimedia med ps/2 kontakt pluss en masse knapper og trykke på for og oppne cd rom, IE, justere volum, starte og stoppe cd. pluss en del

andre funksjoner og 3 utenforsående knapper hvor man kan velge hvilen fil som skal starte når man trykker på den knappem man har valgt

 

 

Installering:

 

Her var det bare og sette i kontakten starte win98se og instalere drivere. Det gikk uten problemer og instalere drivere.

 

 

I bruk:

 

Etter jeg hadde instalert drivere skulle det bli morro se hvorda det fungerte.

 

Tasten som du kan gå tilbake til i IE fuker ikke helt, når man trykker starter kalkulatoren opp?? virker som et software problem. Ellers funker tastaturet utmeket, men tastene jeg skriver med i skrivende stund viker till løse men de detter ikke av.. så det virker ikke som noen god byggekvalitet, det er ogspå litt plastikk aktig og det er sværet lett. Har hatt tastature i 5 måneder nå og har ikke hatt noe problemer med det. Det har blitt mistet i gulvetmange ganger. ingen symptomer at det er noe feil,så tastaturet har god kvalitet.

 

 

Konklusjon: Biltema tastature er billig og virker litt billig plastikk bygd. med til gjengjeld funker meget bra vis man ser bortifra at den ene tastan ikke funker ordentlig da kalkulatoren kommer opp i stedet. Så skal man ha et tastatur til rimelig pris med multimedia fuksjoner så viker dette som et godt valk vis man ikke vil betale skjorta for et mere kjent merke.

 

 

Positivt:

 

billig i innkjøp

godt og skrive på

multimediafuksjoner

Mye for pengene

 

Negativt:

 

en av muøtimedia tastene fuker ikke som det skal (har ikke prøvd XP)

virker plastikkaktig og billig bygget.

 

 

ART nummer: 23855 bilde kommer.dette tastaturet er i sølv da de har sluttet og selge mitt som er i hvitt. sllers er tastaturetne helt like pluss at det er noe billigere 189kr

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...