Gå til innhold

Litt småhjelp med warlock.


Anbefalte innlegg

Har en warlock lev 30 nå. Bruker som oftest: 1. Immolation, 2. Corruption, 3. Curse of Agony + X Shadow Bolt /Wand, for å drepe noe. Nå lurer jeg på om dette er den rette strategien? Finnes det alternativer for meg i level 30, som dreper fortere/bruker mindre mana?

 

En ting til: Er warlock svak for hunter? Blir drept fort hver eneste gang..

 

Mvh.

 

Zetor;)

Endret av zetor;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

 

spiller også som warlock og må si at det er hunters som er den værste fienden til nå. er lvl 36 så mulligens så forandrer det seg senere med death-coil m.m. :)

menne uansett, jeg har satt alt av talentene mine i Affliction så strategien min er å starte med CoE og deretter kaste siphon life og Corruption, løpe som juling og håpe på nightfall. Men det virker ikke som om at Hunters blir Dazed enda de bruker AoC.. dærfor så plages jeg meget med dem.. :hm:

Lenke til kommentar

Med riktig build og litt "skill" så er ikke huntere all that. Såfremt du klarer å feare petten hans før den kommer bort til deg så e seieren i box, ellers er du up for a challenge. Bruker sjelden/aldri seduce på huntere... går for å feare petten, fyre opp alt av dots og instants.. så holde meg såpass nært hunter at han ikke kan bruke ranged og se livet hans ebbe ut mens æ fremskynder med en instant i ny och ne.

 

Shadow-priests derimot er en annen historie.. unngår prester som fanden selv, i frykt for at de er shadow built :!:

 

BTW! Er 60 Warlock (SM/RUIN)

Lenke til kommentar
Med riktig build og litt "skill" så er ikke huntere all that. Såfremt du klarer å feare petten hans før den kommer bort til deg så e seieren i box, ellers er du up for a challenge. Bruker sjelden/aldri seduce på huntere... går for å feare petten, fyre opp alt av dots og instants.. så holde meg såpass nært hunter at han ikke kan bruke ranged og se livet hans ebbe ut mens æ fremskynder med en instant i ny och ne.

 

Shadow-priests derimot er en annen historie.. unngår prester som fanden selv, i frykt for at de er shadow built :!:

 

BTW! Er 60 Warlock (SM/RUIN)

kan si at jeg også flykter litt når jeg ser en shadowpriest :p men noen ganger eier jeg dem

Lenke til kommentar
Med riktig build og litt "skill" så er ikke huntere all that. Såfremt du klarer å feare petten hans før den kommer bort til deg så e seieren i box, ellers er du up for a challenge. Bruker sjelden/aldri seduce på huntere... går for å feare petten, fyre opp alt av dots og instants.. så holde meg såpass nært hunter at han ikke kan bruke ranged og se livet hans ebbe ut mens æ fremskynder med en instant i ny och ne.

 

Shadow-priests derimot er en annen historie.. unngår prester som fanden selv, i frykt for at de er shadow built :!:

 

BTW! Er 60 Warlock (SM/RUIN)

Jess. er nå blitt 60 selv. Angriper alt jeg ser av mages, warriors, hunters, shamans, druids, til og med ud rogues er nå ikke så ille lenger, men shadowprester er pes. Dersom du ikke har felhuntern oppe for spellock er det saftig vanskelig med prestens 19 liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...