Gå til innhold

Bra flyspill med "handling / fremdrift"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slik som "Ace Combat" til PS2 eller "Crimson Skies" til pc.

Problemet er, at de spilla som er bra sånn i forhold til hvor realistiske de er og grafikken, ikke har noen fremdrift i spillet og alt er låst opp fra starten... Slike spill får jeg ikke lyst til å spille fordi jeg vet at det ikke er noen "belønning" senere eller noen overaskelser underveis.

Så, er det noen som kan anbefale noen flyspill til pc?

Har disse:

• Ace Combat: Distant Thunder til PS2. Veldig fornøyd, har spilt igjennom det 5 ganger. Kunne vært mer realistisk.
  • Crimson Skies til PC. Også fornøyd, liker spill hvor man tjener penger og skal bygge seg opp. Mangler en god del på selve flyinga, har ikke noe simulator preg i det hele tatt.
  • Microsoft FS 2004 til PC. Egentlig bare kjedelig... Artig å kunne fly fra Rygge lufthavn som ligger bare 1-2 km fra der jeg bor! =D
  • Lock On til PC. Morsommere enn FS pga litt action og fremdeles ganske realistisk, eller iallefall sånn passe realistisk. Akkurat et slikt spill jeg egentlig vil ha, men problemet er at det ikke er noen fremdrift i spillet og alt er låst opp fra starten av.
  • +++ spill som ikke er nevneverdige

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Combat Fligth Simulator har campaign mode, vet ikke om du har spilt det eller har noe imot ww2 fly spill.

Il strumvik er også bra ( tror du kan få det veldig billig med tileggspakke)

Skrevet

Et gammelt spills om var helt genialt i sin tid, var ' Secret Weapons of the Luftwaffe' av Lucasarts. Hvis du ikke har noe imot gamle spill med noe VEL datert grafikk, kan dette være noe å være på utkikk etter. Tror ikke det er mulig å få tak i original versjon lenger, dog :)

Ellers er det vel en nyere versjon av spillet, 'Secret Weapons over Normandy', men det var etter min mening ikke i NÆRHETEN av Swotl :) Men det kan kanskje være verdt en titt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...