Gå til innhold

Noen som gidder å forklare noen ting?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har et "salvage item" så må du kjøpe salvage kit hos merchent. Så dobbeltklikker du på salvage kit'et og trykker på itemet du skal salvage.. Som regel får du da common crafting materials.

Hvis skriften på salvage itemet er farget, (blått, lilla eller gull) så må du bruke expert salvage kit. (Denne får du også kjøpt hos merchent). Da kan du får runer, rare crafting materials eller upgrades.

Noen items er "Unidentified". Da må du bruke identification kit (kjøpes hos merchant, brukes på samme måte som salvage kit) og salvage det etterpå.

Får å skaffe deg ny armor går du til noen som heter noe med [armor] tilslutt. Det koster litt gull og noe craftingmaterials å lage armor.

:)

Skrevet

eneste crafting du egentlig har er vel at du kan ta common materials og lage dem om til rare materials. Men så langt er det mer lønnsomt å få fra salvage !

Fine med GW er at det ikke er sånne timesinks som crafting og gathering. Du trenger et par ting til lvl 20 armoren din, og thats it. Vil du crafte, så ville jeg prøvd EQ2! Ganske bra system der!

Skrevet (endret)

Får å skaffe deg ny armor går du til noen som heter noe med [armor] tilslutt. Det koster litt gull og noe craftingmaterials å lage armor.

Det er det som er problemet hvordan crafte? eg har selvage kit og prøvd å dobbelklikke på eit par ting :D. kva skal eg gjøre etter på? og kva skal eg gjere med

cammon crafting materials?

:)

Endret av izoren
Skrevet
I de større byene finner du npcer med [Armor] bak ja. Snakk med disse, så skjønner du nok hva som skal til! Du finner en ved det store bålet i ascalon feks!

Hvar gang jeg snakker med en armour-kar er det kun steel-ingots som kreves (nesten bare). Alt det andre jeg har skaffet, plank og div blir det aldri bruk for. men nå har jo jeg ikke kommet så langt så det kan jo være at det er grunnen....

Skrevet

Crafting materials får du uansett bruk for senere i spillet. Hvis du ikke trenger det nå så kan du selge dem og heller kjøpe de du trenger senere.

Gjest Slettet-rXRozPkg
Skrevet
Hvar gang jeg snakker med en armour-kar er det kun steel-ingots som kreves (nesten bare). Alt det andre jeg har skaffet, plank og div blir det aldri bruk for. men nå har jo jeg ikke kommet så langt så det kan jo være at det er grunnen....

Da gjetter jeg på at du har en Warrior?

Dette varierer nemmlig fra type til type.

Rangere f.eks. bruker bl.a. Tanned Hide Squares og treverke for sine rustninger.

Skrevet

Da gjetter jeg på at du har en Warrior?

Dette varierer nemmlig fra type til type.

Rangere f.eks. bruker bl.a. Tanned Hide Squares og treverke for sine rustninger.

Lærer noe nytt hele tiden. Er warrior ja, og ranger som sec. Men finner jeg masse ting jeg ikke trenger av slikt da? Og jeg kan vel ikke bruke alle mine Tanned Hide Squares og treverke til noe siden jeg ikke kan lage en ranger-armor, så det kan jeg vel bare selge....??...

Skrevet (endret)

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Edit: og siden emne ikke har fått endret tittel så tenges den.

Endret av B|Real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...